Tukifoorumi

2017 R1 Auto Blipper

prallm1@aol.comprallm1@aol.com Viestejä: 2Verified User
sisään R1

Minulla on 2017 R1, jossa on FTECU-pyöräpakkaus, aktiivinen viritys ja automaattinen blipper. Minulla on ongelmia, kun automaattinen räpylä on hyvin vaikea siirtää. Minun on asetettava voimakas paine (n. 50 naulaa) vaihteensiirtoon siihen pisteeseen, että olen huolissani siitä, että aion rikkoa anturin tai siirtotangon. Minulla on ollut pyöräpakkaus pari kuukautta ja olen kokeillut useita asioita ongelman lievittämiseksi. Ensin yritin vaihtaa QS-yhteyksiä, mutta se vain vaikeutti siirtymistä (sama asia päinvastoin), olen tarkistanut FTECU-tiedoston varmistaakseni, että automaattinen blipper on käytössä (se on), olen tarkistanut kaikki liitännät (ne ovat turvallisia ja alkuperäinen PIN 4 -kaapeli on maadoitettu negatiiviseen akun päätelaitteeseen), ja lopuksi olen alkanut kääntää kaasun itse ja tämä näyttää sallivan siirtymisen tapahtuvan paljon sujuvammin kuin silloin, kun kaasu on täysin kiinni ja minä askel siirtimeen. On syytä huomata, että minulla on FTECU-automaattikenkä, jossa on yksi anturi, ei vanhempi 2-anturin tyyli.

Kommentit

  • gsawyer22@hotmail.comgsawyer22@hotmail.com Viestejä: 11Verified User

    Minulla oli hyvin samankaltainen asia, ja vaikka sanoitte, että olet tarkistanut yhteydet hyvin, tarkistan kaksinkertaisesti vihreän johdon kytkemisen ECU-liitäntään. Saatat ajatella, että se on täysin paikoillaan, mutta joskus se ei oikeastaan ole täysin paikallaan. Varmista, että se on aina tuolla. Tämä ratkaisi ongelmani. Toivottavasti se ratkaisee sinun.

  • garry.charles@sky.comgarry.charles@sky.com Viestejä: 10Verified User

    Hei, minulla on sama pakki, joka on asennettu 16 Rl: n valolle kuin molemmilla tavoilla. Joten kun vaihdit hiekkalaatikon ja rintaliittimen liittimet ympäri blipperin toimimaan ok, mutta quickshifterillä oli sitten vika. Jos se on oikein vaihdettu, siirryt vikaan Quickshifteriin ja blipper alkoi toimia oikein, jolloin salaman ja johdotuksen on oltava kunnossa. kuulostaa virheelliseltä anturilta. voit testata anturin jättämällä sen paikalleen, mutta irrottamalla kaksi pientä liitosta ja asettamalla monimittarin jokaisen liittimen päälle kerrallaan ja painamalla sitten tai nostamalla vaihteistovivun, joka vaatii melkoisen paineen, mutta sinun pitäisi saada jatkuvuus jokainen liitin. Yksi tapa siirtyä ja yksi tapa alentaa siirtymiä. Toivottavasti Garry auttaa.

  • prallm1@aol.comprallm1@aol.com Viestejä: 2Verified User

    Se on nyt korjattu. Asia oli FTECU-osan kanssa. FTECU-foorumilla on ohjeita niiden *#%= korjaamiseksi. Ilmeisesti johdotukset olivat taaksepäin tehtaalta.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.