Helpforum

GEEN VERBINDING MET ECU

devinhansis2843@gmail.comdevinhansis2843@gmail.com Berichten: 2Verified User

Ik heb een Suzuki GSXR 600 uit 2009 en ik heb alle juiste stappen gevolgd om alles op mijn fiets in te stellen. wanneer ik echter de ECU probeer te lezen of te schrijven, krijg ik een foutmelding dat ik "het ECU-harnas moet aansluiten of de sleutel moet inschakelen". de ontsteking staat aan en het harnas is correct geïnstalleerd, maar ik heb nog steeds problemen. Help alstublieft!!

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Die prompt vraagt u om de contactsleutel in te schakelen (als u een flitsset aan de fiets gebruikt) of om de voeding aan te sluiten op het bankstel (met een bankflitsset). Als de stroom al is ingeschakeld, klik je gewoon op OK. U moet altijd de aanwijzingen volgen voordat u op "OK" klikt; klik niet op OK en zet dan de stroom aan / uit, u krijgt een foutmelding.

  • devinhansis2843@gmail.comdevinhansis2843@gmail.com Berichten: 2Verified User

    Bedankt voor de snelle reactie. Ik probeer dit nu voor de tweede keer en heb nog steeds problemen. Ik heb echter meerdere problemen, ik heb een "check" -lampje op mijn scherm, geen reactie op de brandstofpomp, geen STVA-reactie, een nieuwe ECU geïnstalleerd en de ECU nog steeds niet aangesloten / gelezen. Ik heb alle aanwijzingen gevolgd en al mijn werk driemaal gecontroleerd. Ik ben benieuwd welke specifieke draden ik moest verwijderen om mijn fiets-side kit te installeren. Ik kan geen pin-out diagram voor mijn ECU vinden. Ik zou graag willen weten welke pinnen nummer 15 en 16 werken? bij het proberen van een ECU lezen of schrijven en na het volgen van alle prompts krijg ik nog steeds een foutmelding voor geen verbinding met ECU.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Heb je het harnas aan de fiets geïnstalleerd? Zo ja, welke instructies heb je gebruikt om het te installeren?

  • corylove38@gmail.comcorylove38@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Voor toekomstige gebruikers die dit probleem kunnen hebben, moet u de rode tuimelschakelaar (aan / uit-schakelaar) in de "aan" -stand zetten. Als u dat niet doet, krijgt u de bovenstaande foutmelding.

Meld je aan of registreer je om te reageren.