פורום תמיכה

אין חיבור ל- ECU

devinhansis2843@gmail.comdevinhansis2843@gmail.com הודעות: 2Verified User

יש לי סוזוקי GSXR 600 משנת 2009 ועקבתי אחר כל הצעדים הנכונים ככל שהצבתי את כל מה שעל האופניים שלי. עם זאת, כשאני מנסה לקרוא או לכתוב את ה- ECU אני מקבל הודעת שגיאה המורה לי "לחבר את רתמת ה- ECU או להפעיל את המקש". ההצתה פועלת והרתמה מותקנת כראוי אך אני עדיין נתקל בבעיות. אנא עזור!!

הערות

  • kento_ftecukento_ftecu הודעות: 776Staff User

    ההנחיה הזו מבקשת מכם להפעיל את מקש ההצתה (אם אתם משתמשים בערכת פלאש בצד האופניים) או לחבר את ספק הכוח לרתמת הספסל (עם ערכת פלאש לספסל). אם הכוח כבר דולק, פשוט לחץ על אישור. עליך תמיד לעקוב אחר ההנחיות לפני שתלחץ על "אישור"; אל תלחץ על אישור ואז הפעל / כבה את הכוח, תקבל הודעת שגיאה.

  • devinhansis2843@gmail.comdevinhansis2843@gmail.com הודעות: 2Verified User

    תודה על התגובה המהירה. אני מנסה זאת בפעם השנייה עכשיו ועדיין יש לי בעיות. עם זאת, יש לי מספר בעיות, יש לי נורת "בדוק" בתצוגה שלי, אין תגובה של משאבת דלק, אין תגובת STVA, התקנתי ECU חדש ועדיין איני מצליח לחבר / לקרוא את ECU. עקבתי אחר כל ההוראות והשלשתי את כל העבודות שלי. מעניין אותי אילו חוטים ספציפיים הייתי צריך להסיר כדי להתקין את הערכה שלי בצד האופניים. אני לא יכול למצוא תרשים החוצה עבור ה- ECU שלי. ברצוני לדעת אילו סיכות מספר 15 ו -16 מתפקדות? כשמנסים ECU לקרוא או לכתוב ולאחר שעשיתי אחר כל ההוראות, אני עדיין מקבל הודעת שגיאה ללא חיבור ל- ECU.

  • kento_ftecukento_ftecu הודעות: 776Staff User

    התקנת את הרתמה בצד האופניים? אם כן, באילו הוראות השתמשת להתקנתו?

  • corylove38@gmail.comcorylove38@gmail.com הודעות: 1Verified User

    עבור משתמשים עתידיים שעלולים להיתקל בבעיה זו עליכם להחליף את מתג ההפעלה האדום (מתג הפעלה / כיבוי) במצב "פועל". אם לא, תקבל את השגיאה שצוינה לעיל.

היכנס או הירשם כדי להגיב.