Tukifoorumi

EI YHTEYTYT ECUA

devinhansis2843@gmail.comdevinhansis2843@gmail.com Viestejä: 2Verified User
sisään GSXR 600

Minulla on vuoden 2009 Suzuki GSXR 600 ja olen noudattanut kaikkia oikeita vaiheita asettaessani kaiken pyörälleni. Kun yritän kuitenkin lukea tai kirjoittaa ECU: tä, saan virheilmoituksen, joka käskee "kytke ECU-johtosarja tai kytke avain päälle". sytytys on päällä ja johtosarja on asennettu oikein, mutta minulla on edelleen ongelmia. Auttakaa!!

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Tämä kehote pyytää sinua kytkemään virta-avaimen päälle (jos käytät pyörän puolella olevaa salamalaitetta) tai kytkemään virtalähde penkkiin (johtosarjan salamalaitteella). Jos virta on jo käynnissä, napsauta vain OK. Sinun on aina noudatettava ohjeita, ennen kuin napsautat "OK"; Älä napsauta OK ja kytke virta päälle / pois päältä, saat virheilmoituksen.

  • devinhansis2843@gmail.comdevinhansis2843@gmail.com Viestejä: 2Verified User

    Kiitos nopeasta vastauksesta. Yritän tätä jo toista kertaa ja minulla on edelleen ongelmia. Minulla on kuitenkin useita ongelmia, minulla on "tarkistus" -valo näytöllä, ei polttoainepumppuvastetta, ei STVA-vastausta, asennettu uusi ECU, enkä edelleenkään pysty yhdistämään / lukemaan ECU: ta. Olen noudattanut kaikkia kehotuksia ja kolminkertaisesti tarkistanut kaiken työni. Olen kiinnostunut siitä, mitkä johdot jouduin poistamaan pyöräpuolen pakkaukseni asentamiseksi. En löydä ns. Kaavion ECU: ta. Haluaisin tietää, mitkä nastat 15 ja 16 toimivat? Kun yritän ECU: ta lukea tai kirjoittaa ja kun olen noudattanut kaikkia kehotuksia, saan edelleen virheilmoituksen, ettei yhteyttä ECU: hon ole.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Asensitko pyöräpuolen valjaat? Jos on, mitä ohjeita käytit asentaaksesi sen?

  • corylove38@gmail.comcorylove38@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Tuleville käyttäjille, joilla saattaa olla tämä ongelma, punaisen vaihtokytkimen (virtakytkin) on oltava "päällä" -asennossa. Jos et, saat yllä mainitun virheen.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.