Tukifoorumi

ECU:n lukeminen -> "ECU-kuva ei kelpaa" -> "Tarkistussumman tarkistaminen"

eric.sempson@gmail.comeric.sempson@gmail.com Viestejä: 7Verified User

Hei Ken,

minä välähti pyörä (2015 R1m) takaisin vuonna 2018 kanssa hautoja tiedosto. Nyt yritän vain lisätä blip-ominaisuuden. Näin tapahtuu alussa, kun muodostan yhteyden ecuun sytytysvirran ollessa päällä, näkyviin tulee viesti "tämä ecu-tyyppi ei ole natiivisti luettavissa" outoa, koska pyöräni on jo vilkkunut. Muutaman yrityksen ja hautakartan valinnan jälkeen se alkoi lukea ECU:ta ja 5%:n ympärillä se kaatui ja näkyviin tulee ikkuna, joka sanoo "ECU-kuva ei kelpaa. Ole hyvä ja yritä uudelleen" tila vaihtuu sitten "ecun lukemisesta" "Tarkistussumman tarkistamiseen" tästä lähtien mikään ei muutu tuntiin. Kokeiltu useaan otteeseen ja aina päätyi tähän. Pitääkö minun myös valita tiedosto ensin, jotta voin lukea jo flash-muistin ECU:n? Jos en valitse tiedostoa, luku ecu -välilehti ei ole käytettävissä, ennen kuin valitsen tiedoston. Katso lisätietoja liitteenä

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, kuulostaa siltä, että sinulla saattaa olla laitteistoyhteysongelma. Vilkkuuko pyörän puoli vai penkki tämä ECU? Kiitos, Jason A.

  • eric.sempson@gmail.comeric.sempson@gmail.com Viestejä: 7Verified User

    Pyörän puoli vilkkuu..

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, mitä tapahtuu, jos palautat pyörän takaisin varastotiedostoon? Kun pyörän puoli vilkkuu, olet varma, että aloitat kaiken kytkettynä ja avain pois päältä? Haluat kytkeä avaimen päälle vain, kun ohjelmisto kehottaa sinua. Kiitos, Jason A.

  • robbie2294@gmail.comrobbie2294@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Hei, minulla on sama ongelma. Olen aiemmin vilkaissut vanhaa MT07:täni ja ostanut uuden lisenssin uudelle pyörälle. Kun se on liitetty ecuun penkkivaljaiden kautta (ecu on täysin asennettu pyörään), kojelaudassa lukee "... ei onnistunut yhdistämään ... ei natiivisti luettavissa" liitteenä olevan näytön tartuntana. Olen yrittänyt muutaman kerran, mutta joka kerta sama. En ole varma, mitä teen tai en tee, mikä aiheuttaa tämän. Voiko joku auttaa, kiitos? Terkkuja Robbie


  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Viestejä: 102Staff User

    Saat täsmälleen saman viestin, jos et edes kytke ecua, mikä 99% tarkoittaa usein, että sinulla on yhteysongelma johdinsarjan tai virtalähteen kanssa. Olen nähnyt tämän myös, kun tietokoneen usb-portti, johon virityskaapeli on kytketty, on mennyt rikki tai muodostanut huonon yhteyden. Katso täältä foorumilta pyörän puolen tai penkkipuolen testejä valjaiden testaamiseksi.

Tämä keskustelu on päättynyt.