פורום תמיכה

קוד אבחון 50 - זיכרון אקולוגי פגום

depperson@gmail.comdepperson@gmail.com הודעות: 4Verified User

שלום. בעבר היו לי לא מעט מאבקים בהבהרת ה- ECU שלי. אני מאמין שהבהבתי את ה- ECU שלוש פעמים בהצלחה. ההבזק הראשון לקח הרבה מאוד זמן, ההבזקים הבאים היו מהירים מאוד, וזה נראה נורמלי על סמך הפורום ותכונת "כתיבה מהירה". כרגע אני מריץ את הקובץ הבלתי מוגבל ומספר החלק של ה- ECU שלי הוא הגרסה -21 ומשתמש ברתמה בצד האופניים. אתמול התקשיתי עם "Sd__15" וקודים רבים, כנראה בגלל ההבהוב, אני לא בטוח. פיניתי את אלה המשתמשים בתפריט האבחון העצמי על הדש ואז האופניים התחילו ורצו בסדר. רכבתי אתמול בלילה אבל היום האופניים לא יתחילו. במקף כתוב "Sd__50" ואבחון עצמי הראה קוד 50. במדריך השירות כתוב שזה "זיכרון אקולוגי פגום". פיניתי את הקוד, האופניים סירבו להתחיל שוב והקוד חזר. אני תוהה אם יש לך הצעות? האם ניתן או צורך לכפות "כתיבה מלאה"?

הערות

  • depperson@gmail.comdepperson@gmail.com הודעות: 4Verified User

    כשכתבתי את הפוסט הנ"ל הייתי במצב פאניקה מלא. האופניים לא היו מתחילים. חווית המחשב שלי אמרה לי כי שגיאת זיכרון לא אמורה להיגרם על ידי משהו מחוץ ל- ECU, אבל אנסה הכל כדי לתקן את האופניים שלי. הזכרתי את הרכיבה על האופניים אמש אך לא הצלחתי להזכיר שקשה להתחיל. הייתי צריך להחזיק את המתנע שנייה נוספת בערך כדי להניע את המנוע. זה הרגיש מוזר אבל ייחסתי את זה לברירת המחדל במצב A. מתברר שזה היה רמז שמשהו לא בסדר אבל לא הבנתי את זה עד היום. המנוע צריך להפעיל את אותו הדבר במצב STD, A או B, ללא הגבלה צריך להפעיל אותו כמו במלאי מכיוון שלא שיניתי מיפוי או דלק. בדקתי פעמיים את התקנת החומרה שלי. המתחים נבדקו ומשאבת הדלק הושלמה ולא נדלקה כמו שהייתה אמורה לקפץ את הסיכות השונות על מחבר 6 פינים שלי בצד האופניים. בדקתי שוב את המקף, עכשיו אין קודים והאופניים מתחילים בסדר גמור. אפילו לא פיניתי את זה! אני לא יכול להסביר למה זה היה פתאום בסדר. אולי צחקקתי משהו מתחת למושב בזמן ביצוע בדיקת החומרה? האם חוט רופף מחוץ ל- ECU אמור להיות מסוגל להפעיל את השגיאה הזו? עשיתי המון הפסקות / הפעלות מנוע והפעלת כיבוי / הפעלה של המנוע וזה נראה בסדר. רכבתי וחממתי לו, נתתי לו לשבת ולהצטנן, עדיין מתחיל בסדר.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, כן זה יכול מאוד להיות מחוט רופף במחבר ה- ECU שלך. לרוב אנו רואים אנשים שמתקינים רתמות אופניים ודופקים סיכות OEM אחרות משוחררות מבלי להבין זאת. הסיכה עדיין תהיה במחבר אך הוא כבר לא יושב במלואו ולכן לא נוצר קשר עם ה- ECU. הייתי עושה בדיקה כפולה על כל סיכות ה- ECU ומיקומי הקרקע שלך על האופניים. תודה, ג'ייסון א.

היכנס או הירשם כדי להגיב.