Helpforum

Geen licentie gedetecteerd na mislukte flash

yamaha17r1m@gmail.comyamaha17r1m@gmail.com Berichten: 6Verified User

Hallo, ik probeerde vandaag mijn 17 R1M te flashen. Nadat het naar 100%, ging, kreeg ik een bericht dat schrijven mislukte, en dus klikte ik op "ok" en het liet me gewoon op de controlerende ecu-afbeeldingsbalk achter, maar zonder activiteit. Ik sloot het en probeerde zowel de ecu te lezen als te schrijven en er staat dat er geen licenties zijn gevonden en ik vroeg of ik er nog een wilde kopen. Help alstublieft. Ik bestelde ook een autoblipper-licentie die in de wachtrij kwam te staan. Ik dacht dat dit automatisch aan mijn account zou worden toegevoegd. Ik had eerder de auto blip-functie, maar het was geschreven op een andere licentie die niet naar mij kon worden overgedragen, dus ik beet gewoon op de opsommingsteken en bestelde een andere. Ik zou graag haar autoblipper willen initialiseren bij mijn volgende flits.

Comments

  • yamaha17r1m@gmail.comyamaha17r1m@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Ik heb net naar mijn account gekeken toen ik me aanmeldde en de licentie is aanwezig, maar er staat dat de status "flash init" is

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Alleen ECU-licenties worden automatisch toegevoegd, elke productactiveringscode moet handmatig door ons worden toegevoegd. Ik heb die code echter zojuist aan je account toegevoegd. Ik heb ook je ECU-licentie gereset. Bedankt, Jason A.

  • yamaha17r1m@gmail.comyamaha17r1m@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Dus ik probeerde opnieuw te flitsen en hetzelfde gebeurde. Nadat het naar 100% was gegaan, stond het schrijven mislukt. Daarna vergrendelt het de licentie weer en vraagt of ik een nieuwe wil kopen. Ik weet niet zeker wat het verhindert om met succes te schrijven. Ik heb de zijharnas van de fiets getest via de 6-pins methode en alles klopt. Ik flitste het deze keer ook met een ethernetkabel in plaats van wifi om er zeker van te zijn dat de verbinding niet wegviel. Om het even welke ideeën?

  • yamaha17r1m@gmail.comyamaha17r1m@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Gewoon om te updaten als iemand anders hetzelfde type probleem krijgt. Ik kreeg de licentie opnieuw ingesteld en kon later op de avond eindelijk een succesvolle flits krijgen. Er is mij verteld dat dit soort problemen soms kan optreden tijdens piekuren overdag. Er werd gesuggereerd dat ik de flits later op de avond of eerder in de ochtend zou proberen te doen. Het werkte voor mij.

Meld je aan of registreer je om te reageren.