Tukifoorumi

Epäonnistuneen salaman jälkeen ei havaittu lisenssiä

yamaha17r1m@gmail.comyamaha17r1m@gmail.com Viestejä: 6Verified User
sisään R1

Hei, yritin salama 17 R1M: ääni tänään. Kun se meni 100%, sai viestin, jonka kirjoittaminen epäonnistui, ja napsautin sitten "ok" ja se vain jätti minut jumiin todentavan ecu-kuvapalkin päälle, mutta ilman toimintaa. Suljin sen ja yritin sekä lukea että kirjoittaa ecua, ja siinä sanotaan, ettei lisenssejä löydetty, ja kysyin, haluanko ostaa toisen. Auttakaa. Tilasin myös autoblipper-lisenssin, joka meni jonoon. Luulin, että tämä lisäisi tilini automaattisesti. Minulla oli aiemmin auto blip -ominaisuus, mutta se oli kirjoitettu toiseen lisenssiin, jota ei voitu siirtää minulle, joten purin vain hänen luodin ja tilasin toisen. Haluaisin pystyä alustamaan hänen autoblipperin seuraavalla salamallani.

Kommentit

  • yamaha17r1m@gmail.comyamaha17r1m@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Katsoin vain tiliäni, kun kirjaudun sisään ja lisenssi on siellä, mutta sen mukaan tila on "flash init"

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Vain ECU-lisenssit lisätään automaattisesti, minkä tahansa tuotteen aktivointikoodin on lisättävä manuaalisesti. Olen kuitenkin juuri lisännyt koodin tilillesi. Olen myös nollannut ECU-lisenssisi. Kiitos, Jason A.

  • yamaha17r1m@gmail.comyamaha17r1m@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Joten yritin vilkkua uudelleen ja sama tapahtui. Kun se siirtyi 100%: lle, se kirjoitti epäonnistui. Sitten sen jälkeen se lukitsee lisenssin uudelleen ja kysyy haluanko ostaa uuden. En ole varma, mikä estää sitä kirjoittamasta onnistuneesti. Testasin pyörän sivuvaljaat 6-nastaisella menetelmällä ja kaikki onnistuu hyvin. Vilkkasin sitä myös tällä kertaa Ethernet-kaapelilla wifi: n sijaan varmistaaksesi, että yhteys ei aio katketa. Mitään ideoita?

  • yamaha17r1m@gmail.comyamaha17r1m@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Vain päivittää, jos joku muu saa saman tyyppisen ongelman. Sain lisenssin palautuksen ja pystyin vihdoin saamaan onnistuneen salaman myöhemmin illalla. Minulle kerrottiin, että joskus päivän huippukäytössä päivällä voi aiheuttaa tämän tyyppisiä ongelmia. Ehdotettiin, että yritän suorittaa salaman myöhemmin iltaisin tai aikaisemmin aamuisin. Se toimi minulle.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.