Helpforum

2014 ZX6R start niet na wijzigingen

Rubensteezy@gmail.comRubensteezy@gmail.com Berichten: 7Verified User

Ik ben momenteel een ZX6R aan het afstemmen voor een klant en merk dat, ongeacht welke wijzigingen ik flitste, afgezien van de aandelenkaart, de motor niet start. In eerste instantie heb ik een onbeperkte kaart gemaakt en daarop een pc-uitlaat-mapping geladen. Knipperde het aan, de fiets zal draaien en ruw ontbranden, maar zal niet starten of stationair draaien. Overgeschakeld naar een voorraadmapping met de pc-uitlaatkaart. Hetzelfde resultaat. Ik heb het zelfs terug in kaart gebracht aan de Stock mapping, en het werkt prima. Dus toen heb ik de idle-parameters van de pc-uitlaatmapping aangepast. En het werkt nog steeds niet. Als laatste flits ik de voorraad-ECU-kaart, met de uitlaatklep en TC-vergrendeling ingeschakeld, en hij start nog steeds niet. Heeft niets te maken met de brandstofmapping en start niet. Ik heb gehoord dat ZX636's van 2013-begin 2014 slechte ECU's kunnen hebben, maar ik kan niets definitiefs vinden. Elke input of advies wordt gewaardeerd.

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User
    bewerkt May 2021

    Hallo, ik heb nog nooit van een soortgelijk probleem als dit gehoord. Knippert u aan de zijkant van de fiets of knippert de bank? Wat is uw ECU-onderdeelnummer? Is dit een Amerikaanse modelmotor? Bedankt, Jason A.

  • Rubensteezy@gmail.comRubensteezy@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Hallo Jason, ik ben dit soort problemen ook nog nooit eerder tegengekomen en ik heb nu een paar verschillende fietsen gemaakt. Ik ben aan het flitsen. De ECU is 21175-0810 (ABS). Het is een Canadese fiets, dus de VS. We hebben een document van een andere tuning-outfit gevonden waarin staat dat er een speciale opstartprocedure is die nodig is voor het kalibreren van de dubbele gaskleppen na het afstemmen, wat we gaan proberen. Dus ik kom ook terug. Laat het me weten als je nog andere suggesties hebt.

  • Ky.motofanatic@outlook.comKy.motofanatic@outlook.com Berichten: 8Verified User

    wat was deze procedure als je het niet erg vindt

Meld je aan of registreer je om te reageren.