Tukifoorumi

2014 ZX6R ei käynnisty muutosten jälkeen

Rubensteezy@gmail.comRubensteezy@gmail.com Viestejä: 7Verified User
sisään ZX 636

Viritän tällä hetkellä ZX6R-mallia asiakkaalle ja löydän mitä muutoksia välähdin paitsi osakartasta, pyörä ei käynnisty. Alun perin luoin rajoittamattoman kartan ja ladoin siihen PC-pakokaappauksen. Vilkkuneena polkupyörä kääntyy ja syttyy karkeasti, mutta ei käynnisty tai käy tyhjäkäynnillä. Vaihdettiin varastokartoitukseen PC-pakokaavion avulla. Sama tulos. Kartoitin sen jopa osakekartoitukseen, ja se toimii hyvin. Joten sitten säädin PC-pakokartoituksen tyhjäkäynnin parametreja. Ja se ei vieläkään toimi. Viimeiseksi vilkan ECU-varastokarttaa, kun poistoventtiili ja TC-lukitus ovat käytössä, eikä se silti käynnisty. Ei ole mitään tekemistä polttoaineen kartoituksen kanssa, eikä se käynnisty. Olen kuullut, että 2013-alkuvuodesta 2014 ZX636: lla voi olla huono ECU, mutta en löydä mitään lopullista. Jokainen panos tai neuvo on arvostettu.

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User
    muokattu May 2021

    Hei, en ole ennen kuullut samanlaisesta ongelmasta. Vilkkaatko pyörän puolella vai vilkkuvatko penkki? Mikä on ECU-osanumerosi? Onko tämä yhdysvaltalainen moottoripyörä? Kiitos, Jason A.

  • Rubensteezy@gmail.comRubensteezy@gmail.com Viestejä: 7Verified User

    Hei Jason, en ole myöskään koskaan aiemmin törmännyt tällaiseen ongelmaan, ja olen tehnyt muutaman erilaista polkupyörää nyt. Olen penkki vilkkuu. ECU on 21175-0810 (ABS). Se on kanadalainen pyörä, joten Yhdysvallat. Löysimme asiakirjan toisesta virityspuvusta, jossa todetaan, että heidän on erityinen käynnistysmenettely, jota tarvitaan kaksoiskaasulapojen kalibrointiin virityksen jälkeen, jota aiomme kokeilla. Joten palaan myös takaisin. Kerro minulle, jos sinulla on muita ehdotuksia.

  • Ky.motofanatic@outlook.comKy.motofanatic@outlook.com Viestejä: 8Verified User

    mikä tämä menettely oli, jos et välitä

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.