Supportforum

Graves Tune File

Tongueman87@gmail.comTongueman87@gmail.com Inlägg: 5Verified User

Jag kommer att sätta en rubrik i Akrapovic-stil med slingans avgas. Har någon information om flashfilen? Jag fick veta att jag bara skulle installera det och flasha graffilen. Nyfiken om det ger extra kraft på det sättet. All information skulle uppskattas eller personliga upplevelser.

kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag skulle säga prova Unrestricted först, på det sättet kan du manuellt justera din ECU-mappning eller ladda upp en PC-bränslefil för att anpassa dig efter din specifika installation. Se bara till att alla filer du använder matchar ditt exakta ECU-artikelnummer. Tack, Jason A.

  • Tongueman87@gmail.comTongueman87@gmail.com Inlägg: 5Verified User

    Jag hade pratat med vcyclenut och han hade rådat med avgaserna jag gör för att bara blinka graffilen. Eftersom jag inte har en dyno eller extra medel för att köpa den automatiska melodin för FTECU än.

  • raphaelr83@icloud.comraphaelr83@icloud.com Inlägg: 4Verified User
    redigerad March 2023

    hur får vi en PC-bränslefil? ,jag flashar min FZ09 med den obegränsade filen cykeln går riktigt bra den enda skillnaden jag hittade är att dess vridmoment som det var innan jag gjorde airbox-moden och jag har 1sr två bröder fullt avgaser min ecn sn är ,2015 FZ09 1RC-8591A -21

Logga in eller registrera dig för att kommentera.