Tukifoorumi

Graves Tune File

Tongueman87@gmail.comTongueman87@gmail.com Viestejä: 5Verified User

Aion laittaa Akrapovic-tyylisen otsikon, jossa on loop-tyyppinen pakoputki. Onko kellään tietoa flash-tiedostosta? Minua käskettiin vain asentamaan se ja salama hautatiedosto. Utelias, jos se tuottaa ylimääräistä voimaa tällä tavalla. Kaikki tiedot olisivat arvostettuja tai henkilökohtaisia kokemuksia.

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, sanoisin ensin, että kokeilet Rajoittamatonta, jotta voit säätää ECU-kartoitusta manuaalisesti tai ladata tietokoneen polttoainetiedoston mukautumaan omaan asetukseesi. Varmista vain, että kaikki käyttämäsi tiedostot vastaavat tarkkaa ECU-osanumeroa. Kiitos, Jason A.

  • Tongueman87@gmail.comTongueman87@gmail.com Viestejä: 5Verified User

    , jonka olin puhunut vcyclenutin kanssa, ja hän oli neuvonut poistoaukkoani, jota aion tehdä vain hautatiedoston salama. Koska minulla ei vielä ole dynoa tai ylimääräisiä varoja ostaa FTECU: n automaattiviritys.

  • raphaelr83@icloud.comraphaelr83@icloud.com Viestejä: 4Verified User
    muokattu March 2023

    miten saamme PC-polttoainetiedoston? ,FZ09-salaukseni rajoittamattomalla tiedostolla, pyörä toimii todella hyvin. Ainoa ero, jonka huomasin, on se, että sen vääntö on sama kuin ennen airbox-modin tekoa ja minulla on 1sr kaksi veljestä täysi pakokaasu, ecn sn on ,2015 FZ09 1RC-8591A -21

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.