Helpforum

Graves Tune-bestand

Tongueman87@gmail.comTongueman87@gmail.com Berichten: 5Verified User

Ik zal een kop in Akrapovic-stijl plaatsen met de uitlaat in lusstijl. Heeft iemand informatie over het flash-bestand? Ik kreeg te horen dat ik het gewoon moest installeren en het gravenbestand moest flashen. Benieuwd of het op die manier extra vermogen oplevert. Alle informatie wordt op prijs gesteld of persoonlijke ervaringen.

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik zou zeggen, probeer eerst de Unrestricted, op die manier kun je handmatig je ECU-mapping aanpassen of een pc-brandstofbestand uploaden om je te helpen aanpassen aan je specifieke setup. Zorg er wel voor dat elk bestand dat u gebruikt, overeenkomt met uw exacte ECU-onderdeelnummer. Bedankt, Jason A.

  • Tongueman87@gmail.comTongueman87@gmail.com Berichten: 5Verified User

    Ik had met vcyclenut gesproken en hij had geadviseerd met de uitlaat die ik aan het doen ben om gewoon het gravenbestand te flitsen. Omdat ik nog geen dyno of het extra geld heb om de autotune voor de FTECU te kopen.

  • raphaelr83@icloud.comraphaelr83@icloud.com Berichten: 4Verified User
    bewerkt March 2023

    hoe krijgen we een pc-brandstofbestand? , ik flash mijn FZ09 met het onbeperkte bestand, de fiets loopt echt goed, het enige verschil dat ik ontdekte is dat het koppel is zoals het was voordat ik de airbox-mod deed en ik heb 1sr twee broers volledige uitlaat mijn ecn sn is, 2015 FZ09 1RC-8591A -21

Meld je aan of registreer je om te reageren.