Supportforum

Så här registrerar du din Datalink USB-kabel

jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User
redigerad August 2023 i programvara

Hej! Om du inte redan har ett konto på https://ftecu.com/ måste du skapa ett. Ladda sedan ner Tuning Suite-mjukvaran här: https://ftecu.com/downloadrequest/ Du måste börja med USB-enheten ansluten till din dator och inte ansluten till någon typ av sele du kan ha. När Tuning Suite har laddats ner bör den öppnas automatiskt. Ange din e-postadress och ditt lösenord från ditt konto och välj Logga in, klicka inte på Registrera. Om du får meddelandet "Fail: Check Internet Connection" stäng bara det och gör om din inloggning en gång till. När du väl är i Tuning Suite bör du få ett meddelande som säger "Engångsregistrering av enhet vill du registrera till e-post: xxxxx" Välj ja så är din USB-kabel nu korrekt registrerad. Om du är i programvaran och inloggningsinformationen är nedtonad i bakgrunden är det bara att stänga och öppna programvaran igen. Tack, Jason A. Hej alla snabb uppdatering. DO NOT START WITH THE USB PLUGGED IN. Se till att du är inloggad på Tuning Suite först. När du är inloggad ansluter du din USB till din PC och registrerar den. Se till att logga in med samma e-postadress och lösenord som du använder för att logga in på webbplatsen. se till att det inte finns några mellanslag framför eller i slutet, annars kommer det att dubbelregistreras och det blir fast och oanvändbart med felaktig e-post. Hälsningar.

kommentarer

  • floormat23@gmail.comfloormat23@gmail.com Inlägg: 1Verified User

    Jag fick inte installationsinstruktionerna

  • empalacios89@gmail.comempalacios89@gmail.com Inlägg: 1Verified User

    Tack man det här hjälpte mig mycket jag satt fast en dag

  • rg500fan@gmail.comrg500fan@gmail.com Inlägg: 3Verified User
    redigerad March 2022

    Jag har installerat programvaran och registrerat den som usb-enhet. När jag öppnar inställningsmjukvaran under fliken Enheter visar det att e-postmeddelandet som används är felaktigt även när e-postmeddelandet som det anger är det jag använde för att logga in.

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User
    redigerad June 2022

    Hej alla snabb uppdatering. DO NOT START WITH THE USB PLUGGED IN. Se till att du är inloggad på Tuning Suite först. När du är inloggad ansluter du din USB till din PC och registrerar den. Se till att logga in med samma e-postadress och lösenord som du använder för att logga in på webbplatsen. se till att det inte finns några mellanslag framför eller i slutet, annars kommer det att dubbelregistreras och det blir fast och oanvändbart med felaktig e-post. Hälsningar.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.