Helpforum

Hoe u uw Datalink USB-kabel registreert

jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User
bewerkt August 2023 in Software

Hallo, als je nog geen account hebt op https://ftecu.com/, moet je er een aanmaken. Download dan de Tuning Suite-software hier: https://ftecu.com/downloadrequest/ U moet beginnen met de USB aangesloten op uw computer en niet op een harnas dat u heeft. Nadat de Tuning Suite klaar is met downloaden, zou deze automatisch moeten openen. Voer uw e-mailadres en wachtwoord uit uw account in en selecteer Inloggen, klik niet op Registreren. Als u de melding "Mislukt: Controleer internetverbinding" krijgt, sluit u deze gewoon af en logt u nog een keer in. Zodra u in de Tuning Suite bent, krijgt u de melding "Eenmalige apparaatregistratie, wilt u zich registreren voor e-mail: xxxxx" Selecteer Ja en uw USB-kabel is nu correct geregistreerd. Als u zich in de software bevindt en de aanmeldingsgegevens op de achtergrond grijs zijn, sluit u de software eenvoudigweg en opent u deze opnieuw. Bedankt, Jason A. Hallo allemaal, snelle update. DO NOT START WITH THE USB PLUGGED IN. Zorg ervoor dat u eerst bent ingelogd bij de Tuning Suite. Zodra u bent ingelogd, sluit u uw USB aan op uw pc en registreert u deze. Zorg ervoor dat u inlogt met hetzelfde e-mailadres en wachtwoord waarmee u op de website inlogt. zorg ervoor dat er geen spaties voor of aan het einde staan, anders wordt het dubbel geregistreerd en blijft het hangen en onbruikbaar met het verkeerde e-mailadres. Groeten.

Comments

  • floormat23@gmail.comfloormat23@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Ik heb de installatie-instructies niet ontvangen

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User
  • empalacios89@gmail.comempalacios89@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Bedankt man, dit heeft me veel geholpen, ik zat een dag vast

  • rg500fan@gmail.comrg500fan@gmail.com Berichten: 3Verified User
    bewerkt March 2022

    Ik heb de software geïnstalleerd en het USB-apparaat geregistreerd. Telkens wanneer ik de afstemmingssoftware open onder het tabblad Apparaten, geeft het aan dat de gebruikte e-mail onjuist is, zelfs als de e-mail die het specificeert het e-mailadres is dat ik heb gebruikt om in te loggen.

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User
    bewerkt June 2022

    Hallo allemaal snelle update. DO NOT START WITH THE USB PLUGGED IN. Zorg ervoor dat u eerst bent aangemeld bij de Tuning Suite. Nadat u bent ingelogd, sluit u uw USB aan op uw pc en registreert u deze. Zorg ervoor dat u inlogt met hetzelfde e-mailadres en wachtwoord dat u gebruikt om in te loggen op de website. zorg ervoor dat er geen spaties voor of aan het einde zijn of het zal dubbel registreren en het zal vastlopen en onbruikbaar zijn met de verkeerde e-mail. Groeten.

Meld je aan of registreer je om te reageren.