פורום תמיכה

כיצד לרשום את כבל ה-USB של Datalink

jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User
נערך August 2023 in תוכנה

היי, אם אין לך חשבון ב-https://ftecu.com/ כבר עליך ליצור אחד. לאחר מכן הורד את תוכנת Tuning Suite כאן: https://ftecu.com/downloadrequest/ עליך להתחיל עם ה-USB מחובר למחשב שלך ולא מחובר לשום סוג של רתמה שיש לך. לאחר סיום הורדת ה- Tuning Suite היא אמורה להיפתח אוטומטית. הזן את הדוא"ל והסיסמה שלך מהחשבון שלך ובחר התחבר, אל תלחץ על הרשמה. אם אתה מקבל הודעת "נכשל: בדוק את החיבור לאינטרנט", פשוט סגור אותה וחזור על הכניסה שלך פעם נוספת. ברגע שאתה ב-Tuning Suite אתה אמור לקבל הודעה האומרת "רישום מכשיר חד פעמי האם תרצה להירשם למייל: xxxxx" בחר כן ואז כבל ה-USB שלך רשום כעת כהלכה. אם אתה בתוכנה ופרטי הכניסה אפורים ברקע פשוט סגור ופתח מחדש את התוכנה. תודה, ג'ייסון א. היי לכולם עדכון מהיר. DO NOT START WITH THE USB PLUGGED IN. תחילה ודא שאתה מחובר ל- Tuning Suite. לאחר שנכנסת, חבר את ה-USB למחשב ולאחר מכן רשם אותו. אנא הקפד להיכנס עם אותם דואר אלקטרוני וסיסמה שבהם אתה משתמש כדי להיכנס לאתר. ודא שאין רווחים מלפנים או בסוף או שזה יירשם כפול וזה יהיה תקוע ולא שמיש עם האי-מייל השגוי. בברכה.

הערות

  • floormat23@gmail.comfloormat23@gmail.com הודעות: 1Verified User

    לא קיבלתי את הוראות ההוראות להתקנה

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User
  • empalacios89@gmail.comempalacios89@gmail.com הודעות: 1Verified User

    תודה גבר זה מאוד עזר לי הייתי תקוע ליום

  • rg500fan@gmail.comrg500fan@gmail.com הודעות: 3Verified User
    נערך March 2022

    התקנתי את התוכנה ורשמתי אותה בהתקן ה-USB. בכל פעם שאני פותח את תוכנת הכוונון תחת לשונית התקנים היא מציגה שהמייל שנמצא בשימוש שגוי גם כשהמייל שהיא מציינת הוא זה שבו השתמשתי כדי להיכנס.

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com הודעות: 191Staff User
    נערך June 2022

    היי לכולם עדכון מהיר. DO NOT START WITH THE USB PLUGGED IN. תחילה ודא שאתה מחובר ל- Tuning Suite. לאחר שנכנסת, חבר את ה-USB שלך למחשב ולאחר מכן רשום אותו. אנא הקפד להיכנס עם אותם דואר אלקטרוני וסיסמה שבהם אתה משתמש כדי להיכנס לאתר. ודא שאין רווחים מלפנים או בסוף או שזה יירשם כפול וזה יהיה תקוע ולא שמיש עם האי-מייל השגוי. בברכה.

היכנס או הירשם כדי להגיב.