Helpforum

Race Team Pakket ECU-kanalen

reyna.wygant@gmail.comreyna.wygant@gmail.com Berichten: 4Verified User

Hallo, ik gebruik het raceteampakket al een tijdje op mijn 2015 R1 samen met een AiM MXS-dashboard. Ik heb het ECU-flitsbeeld ingesteld om de extra gegevens uit te voeren en gebruik het xc1-bestand dat bij het raceteampakket is geleverd. Ik heb gemerkt dat een paar kanalen niet werken of schijnbaar foutieve waarden hebben (inlaatluchttemperatuur is altijd 30C, DIAg-waarschuwing is altijd 0, zelfs wanneer opzettelijk fouten worden gegenereerd, sommige wielsnelheidsveranderingen hebben altijd zeer grote aantallen.) Heeft het xc1-bestand ooit is bijgewerkt? Waar kan ik toegang krijgen tot de nieuwste versie? Zijn er notities met beschrijvingen voor elk kanaal dat je me zou kunnen sturen?

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Er zou geen probleem moeten zijn met de kanalen. Gebruik je een MXS 1.1 of 1.2? Bedankt, Jason A.

  • reyna.wygant@gmail.comreyna.wygant@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Jason, ik gebruikte de MXS 1.1 totdat ik hem dit jaar vernietigde en nu een MXS 1.2 heb. Ik heb met beide dezelfde problemen. Ik gebruik een aangepaste ECU-afbeelding op basis van de RT COTA-basiskaart. Ik zie in de RT-basiskaartnotities dat de Road Atlanta-basiskaart van 2016 de TCS-ontstekingsreactie-PID's heeft geactiveerd. Voeren alle RT-basiskaarten dezelfde kanalen uit?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Stuur me een e-mail of stuur me via we zetten een gegevensbestand van uw fiets over. Stuur me ook uw dash-configuratie alstublieft. Alle bestanden voeren dezelfde kanalen uit. Heb je een raceteam pro-setup of een abonnement? Bedankt, Jason A.

  • reyna.wygant@gmail.comreyna.wygant@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Jason, ik heb je een e-mail gestuurd. Ik ben vergeten te vermelden dat ik de RT-abonnementslicentie gebruik.

Meld je aan of registreer je om te reageren.