Tukifoorumi

Race Team -paketin ECU-kanavat

reyna.wygant@gmail.comreyna.wygant@gmail.com Viestejä: 4Verified User
sisään R1

Hei, olen käyttänyt kilpailujoukkuepakettia vuoden 2015 R1:ssäni yhdessä AiM MXS -viivaimen kanssa jo jonkin aikaa. Olen asettanut ECU-flash-kuvan tuottamaan ylimääräisiä tietoja ja käytän kilpajoukkueen paketin mukana toimitettua xc1-tiedostoa. Olen huomannut, että pari kanavaa ei toimi tai niissä on näennäisesti virheellisiä arvoja (Imuilman lämpötila on aina 30 C, DIag-varoitus on aina 0, vaikka tahallaan aiheuttaisi virheitä, joissakin pyörän kierrosluvun muutoksissa on aina erittäin suuria lukuja.) onko xc1-tiedosto päivitetty missään vaiheessa? Mistä pääsen uusimpaan versioon? Voisitko lähettää minulle muistiinpanoja, joissa on kuvaukset jokaisesta kanavasta?

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, kanavien kanssa ei pitäisi olla ongelmia. Onko käytössäsi MXS 1.1 tai 1.2? Kiitos, Jason A.

  • reyna.wygant@gmail.comreyna.wygant@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    Jason, käytin MXS 1.1:tä, kunnes tuhosin sen tänä vuonna, ja nyt minulla on MXS 1.2. Minulla on samat ongelmat molempien kanssa. Käytän mukautettua ECU-kuvaa, joka perustuu RT COTA -peruskarttaan. Näen RT-peruskartan muistiinpanoissa, että vuoden 2016 Road Atlanta -peruskartta aktivoi TCS:n sytytysvasteen PID:t. Tuottavatko kaikki RT-peruskartat samoja kanavia?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Ole hyvä ja lähetä minulle sähköpostia tai lähetä minulle kautta siirrämme datatiedoston pyörästäsi. Lähetä minulle myös dash-konfiguraatiosi. Kaikki tiedostot tuottavat samat kanavat. Oletko kilpajoukkueen ammattilaisen kokoonpanossa tai tilauksessa? Kiitos, Jason A.

  • reyna.wygant@gmail.comreyna.wygant@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    Jason, lähetin sinulle sähköpostia. Unohdin mainita, että käytän tilaus-RT-lisenssiä.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.