Tukifoorumi

Viallinen O2 -anturi?

nengana@gmail.comnengana@gmail.com Viestejä: 3Verified User

Minulla on MT-07 ActiveTune-sarjan kanssa. Olen asentanut sarjan jonkin aikaa sitten, olen ajanut pyörällä ja hyväksynyt muutamia koristeita aiemmin, mutta en ole koskaan käyttänyt aktivetune -näyttöä. Tänään testatessani ensimmäistä kertaa activetune -monitoria, kun pyörä oli seisomassa, käynnistin pyörän (kylmä), liitin kovuus, seurasin AT -monitorin käynnistämisen vaiheita, mutta saan viestin "odottaa lambda -laitteistoa", joka ei koskaan katoa ja AFR on jumissa 15.0. Kun irrotan O2 -anturin johtosarjan, saan saman tuloksen. Ftecu lamda -ohjaimen irrottamisesta (alkuperäisestä 4 -nastaisesta liittimestä) on sama tulos, paitsi että AFR laskee 10: een. Mitä minun pitäisi tehdä sen diagnosoimiseksi edelleen?


Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Kun vedit koristeita ylös ja tallensit ne aiemmin, onko se todella tehnyt muutoksia soluihin? Kuinka vanha paketti on ja kenen kautta ostit sen? Kiitos, Jason A.

  • nengana@gmail.comnengana@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    Hei, Kyllä, aikaisemmin se oli muutoksia soluissa. Paketti osti 12. marraskuuta 2020 VeloxRacingilta, asensi sen 20. marraskuuta. Kiitos, Nuno

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Minkälaista kaasua käytät pyörässäsi? Kiitos, Jason A.

  • nengana@gmail.comnengana@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    Hei, lyijytön 98 oktaania (EU RON, joten uskon 93 Yhdysvalloissa) Terveisin, Nuno

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Ok, ei hätää, halusin vain nähdä, käytätkö haihtuvampaa polttoainetta vai et. Yleisesti ottaen O2 -anturi kestää vähintään noin vuoden, mutta joskus voi olla vähemmän. Saatat tarvita uuden O2 -anturin, vaikka se voisi olla myös LAMBDA -ohjain, joka on palanut nyt tässä vaiheessa. Irrota koko järjestelmä pyörästä ja puhdista kaikki kosketuspisteet ja nastat. Voit käyttää sähkökomponenttien puhdistusainetta ja paineilmaa. Yhdistä kaikki uudelleen ja katso, että se toimii ja raportoi sitten minulle. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.