Supportforum

Power Commander Fuel Maps - för rik eller för mager

FZ07_2015@mail.comFZ07_2015@mail.com Inlägg: 3Verified User

Jag har problem med att slå in min bränsleblandning. Jag har ett lager FZ-07 2015 med ett DNA-filter (inget snorkel och lagerlock). Jag har provat den obegränsade kartan från FTECU-biblioteket och cykeln sprang bättre men mager. Därefter försökte jag Power Commander-kartan för en lageruppsättning med snorkeln dragen och cykeln körs rik. Annat än att få en anpassad dynokarta har någon annan lyckats med några bränslekartor där ute på en lageruppsättning?

kommentarer

  • FZ07_2015@mail.comFZ07_2015@mail.com Inlägg: 3Verified User

    Hör bara tillbaka från 2 Wheel Dynoworks Inc. och de kommer att skapa en anpassad fil som matchar alla inställningar för $150. När betalningen har bearbetats behöver de bara ditt ECU-serienummer, e-postadressen som används för att registrera ditt FTECU-konto och intaget / avgasändringar du har gjort på cykeln. När de har allt detta kommer de att sätta ihop filen och skicka den via e-post.

  • FZ07_2015@mail.comFZ07_2015@mail.com Inlägg: 3Verified User

    Verkar som om jag pratar med mig själv i den här tråden men för alla som är intresserade gick jag vidare och fick min anpassade melodi genom 2 Wheel Dynoworks. Power Commander-kartorna var ok. Mycket bättre än lager men hade utrymme för förbättringar. 2 Wheel Dynoworks gjorde tricket. Ringde cykeln snyggt in. Känns som en ny maskin tillsammans. Om du funderar på det här alternativet, gå till det. Bra kommunikation och support och låten var väl värt pengarna.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Killarna på 2WheelDynoworks är fantastiska, vi arbetar mycket nära dem med alla våra produkter. Rekommenderar dem till alla som letar efter en anpassad fil också!

Logga in eller registrera dig för att kommentera.