Tukifoorumi

Power Commanderin polttoainekartat - liian rikas tai liian laiha

FZ07_2015@mail.comFZ07_2015@mail.com Viestejä: 3Verified User

Minulla on vaikeuksia polttoaineseoksen valintaan. Minulla on varastossa 2015 FZ-07, jossa on DNA-suodatin (ei snorkkelia ja varaston kansi). Olen kokeillut rajoittamatonta karttaa FTECU-kirjastosta ja pyörä juoksi paremmin, mutta laihaksi. Sitten kokeilin Power Commander -karttaa varastosuunnittelusta, kun snorkkeli oli vedetty ja pyörä on rikas. Onko kenelläkään muulla kuin mukautetun dyno-kartan hankkiminen onnistunut minkään polttoainekartan kanssa siellä varastossa?

Kommentit

  • FZ07_2015@mail.comFZ07_2015@mail.com Viestejä: 3Verified User

    Kuulet vain 2 Wheel Dynoworks Inc.:ltä ja he luovat mukautetun tiedoston, joka vastaa kaikkia $150.-asetusten määrityksiä. Kun maksu on käsitelty, he tarvitsevat vain ECU-sarjanumerosi, FTECU-tilisi rekisteröintiin käytetyn sähköpostiosoitteen ja saannin / pakokaasujen muutokset, jotka olet tehnyt pyörälle. Kun heillä on kaikki tämä, he kokoavat tiedoston ja lähettävät sen sähköpostitse.

  • FZ07_2015@mail.comFZ07_2015@mail.com Viestejä: 3Verified User

    Näyttää siltä, että puhun itselleni tässä säikeessä, mutta kaikille kiinnostuneille menin eteenpäin ja sain mukautetun sävelmän 2 Wheel Dynoworksin kautta. Power Commander -kartat olivat kunnossa. Paljon parempi kuin kalusto, mutta sillä oli parantamisen varaa. 2-pyöräinen Dynoworks teki tempun. Soitin pyörän mukavasti. Tuntuu kuin uusi kone kaikki yhdessä. Jos harkitset tätä vaihtoehtoa, valitse se. Suuri viestintä ja tuki ja sävel oli rahan arvoinen.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    2WheelDynoworksin kaverit ovat mahtavia, teemme heidän kanssaan erittäin tiivistä yhteistyötä kaikkien tuotteidemme kanssa. Suosittelemme niitä myös kaikille, jotka etsivät mukautettua tiedostoa!

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.