Helpforum

Power Commander Fuel Maps - Te rijk of te mager

FZ07_2015@mail.comFZ07_2015@mail.com Berichten: 3Verified User

Ik heb problemen met het inbellen van mijn brandstofmengsel. Ik heb een voorraad 2015 FZ-07 met een DNA-filter (geen snorkel en voorraaddeksel). Ik heb de voorraad onbeperkte kaart van de FTECU-bibliotheek geprobeerd en de fiets liep beter maar mager. Ik heb toen de Power Commander-kaart geprobeerd voor een voorraadopstelling met de snorkel getrokken en de fiets loopt rijk. Afgezien van het verkrijgen van een aangepaste dynokaart, heeft iemand anders succes gehad met brandstofkaarten die er zijn op een voorraadconfiguratie?

Comments

  • FZ07_2015@mail.comFZ07_2015@mail.com Berichten: 3Verified User

    Hoor gewoon iets van 2 Wheel Dynoworks Inc. en ze zullen een aangepast bestand maken dat past bij elke configuratie voor $150.. Zodra de betaling is verwerkt, hebben ze alleen uw ECU-serienummer, het e-mailadres dat is gebruikt om uw FTECU-account te registreren en de intake nodig / uitlaat modificaties die je aan de fiets hebt gedaan. Zodra ze dat allemaal hebben, zullen ze het bestand samenstellen en via e-mail verzenden.

  • FZ07_2015@mail.comFZ07_2015@mail.com Berichten: 3Verified User

    Het lijkt erop dat ik in deze thread tegen mezelf praat, maar voor iedereen die geïnteresseerd is, ging ik door en kreeg ik mijn aangepaste deuntje via 2 Wheel Dynoworks. De Power Commander-kaarten waren in orde. Veel beter dan de voorraad, maar er was ruimte voor verbetering. De 2 Wheel Dynoworks deden het. De motor keurig ingeregeld. Voelt allemaal samen als een nieuwe machine. Als je deze optie overweegt, ga ervoor. Geweldige communicatie en ondersteuning en het deuntje was het geld meer dan waard.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    De jongens van 2WheelDynoworks zijn geweldig, we werken heel nauw met hen samen met al onze producten. Beveel ze ook ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een aangepast bestand!

Meld je aan of registreer je om te reageren.