Helpforum

Decel Fuel Cut Backfire

Lamsonryan1221@gmail.comLamsonryan1221@gmail.com Berichten: 2Verified User

Hallo allemaal, ik heb mijn 2019 Kawasaki Zx6r (Austin Racing decat Exhaust) geflitst met een onbeperkt bestand. Ik heb de decel-brandstofbesparing ingeschakeld omdat het geweldig voelt om niet die enorme schok op decel en acceleratie te hebben. Het enige probleem dat ik heb, is dat het averechts werkt met meerdere luide knallen rond 5k rpm in elke versnelling. Ik weet dat brandstofbesparing met vertraging ingeschakeld meer brandstof toestaat en het niet volledig afremt bij vertraging zoals de voorraad zou doen. Ervan uitgaande dat het arm / rijk moet zijn. Eventuele aanbevelingen die ik moet doen met de pc-brandstofimport of in de situatie in het algemeen? Ryan

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Installeer blokplaten en zet de luchtschakelklep uit. Bedankt, Jason A.

  • tkswimm00@gmail.comtkswimm00@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Ik heb een R1-jubileum in 2016 en ik heb een keer opnieuw geflitst. Ik heb de M4 cat delete en smog block-platen geïnstalleerd. Enig idee hoe je het knallen / terugslaan kunt laten verdwijnen?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    U kunt proberen de Injector Decel Cut op FALSE in te stellen en te kijken of deze verbetert. Het kan zijn dat u meer op de motor remt en een abruptere gasrespons krijgt. Zorg ervoor dat uw uitlaatpakkingen in goede staat zijn, aangezien lekkage in dat gebied de onverbrande brandstof zal helpen ontsteken.

Meld je aan of registreer je om te reageren.