Tukifoorumi

Decel Fuel Cut Backfire

Lamsonryan1221@gmail.comLamsonryan1221@gmail.com Viestejä: 2Verified User
sisään ZX 636

Hei kaikki, vilkaisin 2019 Kawasaki Zx6r -laitetta (Austin Racing decat Exmissions) rajoittamattomalla tiedostolla. Otin kyytiin polttoaineen leikkauksen, koska tuntuu hienolta, että siinä ei ole niin suurta ääliötä kannella ja kiihtyvyydessä. Ainoa ongelma, joka minulla on, on se takaiskuja, joissa on useita kovia pompeja noin 5k / min millä tahansa vaihteella. Tiedän, että kun polttoaineen leikkaus on käytössä, se sallii enemmän polttoainetta eikä katkaise sitä kokonaan hidastuessa, kuten varastot tekisivät. Olettaen, että sen on oltava laiha / rikas. Onko suosituksia, jotka minun pitäisi tehdä PC-polttoaineiden tuonnin yhteydessä vai tilanteessa yleensä? Ryan

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Asenna sulkulevyt ja sammuta ilmanvaihtoventtiili. Kiitos, Jason A.

  • tkswimm00@gmail.comtkswimm00@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Minulla on vuoden 2016 R1-vuosipäivä ja olen kerran saanut sen uudelleen. Asensin M4 kissan poiston ja savun estää levyt. Onko sinulla idea saada popping / backfiring poistumaan?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Voit yrittää asettaa Disable Injector Decel Cut -asetuksen FALSE-asetukseksi ja nähdä, paraneeko se. Saatat kohdata lisääntyneen moottorin jarrutuksen ja äkillisemmän kaasuvasteen. Varmista, että pakoputkistot ovat hyvässä kunnossa, koska vuoto tällä alueella auttaa palamaan polttoaineen.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.