Helpforum

Kwaliteit van internetverbinding / invloed van drop op knipperen

SMFreakSMFreak Berichten: 18Verified User

Hallo, nieuw met FTECU, maar eerdere ervaring met andere tools die knipperen voor verschillende bykes. Er wordt niet veel ingegaan op de redenen waarom een internetverbinding vereist is en het niet offline doen van flash lijkt vrij duidelijk wat een voordeel kan zijn van een dergelijke aanpak. Mijn zorgen voordat ik begin met het schrijven van ECU In de garage is er geen kabelinternet of wifi, dus de enige optie is mobiele tethering via het GSM 4G-netwerk. Ik heb dit al gesimuleerd en FT Suite wordt geopend na communicatie met de server, maar de belangrijkste vraag is wat er kan gebeuren als het datanetwerk (kabel / WIFI of GSM 4G) plotseling wegvalt tijdens het schrijven naar ECU? Kan het ECU blokkeren? Wat zijn de mogelijkheden als dit gebeurt. Zeker, de batterij zit op de batterij en alle niet-benodigde zekeringen zijn uit om stroom te besparen (koplamp) en de laptop heeft een volledige batterij op het stopcontact. Wat is de ervaring tot nu toe. Bedankt

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, welke ECU probeer je te laten knipperen? Bedankt, Jason A.

  • SMFreakSMFreak Berichten: 18Verified User
    bewerkt July 2020

    Ups, een zeer goede vraag voor een goed antwoord. Het is GSXR 1000 vanaf 2020, ECU 32920-17KG2 (EU) In het algemeen, ervan uitgaande dat de kabelboom correct is ingesteld in termen van goede strakke verbindingen, voldoende batterijstroom, in het ergste geval 4G-internetverbinding en het altijd gebruiken van de juiste kaart is er iets dat kan gebeuren dat kan de ECU worden gemetseld zonder de mogelijkheid om het opnieuw te bylashen zonder de ECU naar iemand te sturen? Gisteren zette ik mijn harnas op byke en succesvol rode stockkaart, duurde tot 5min in 2 stappen en bespaarde. Geen enkel probleem werkt geweldig. Vraagt u zich af hoe lang schrijven duurt of meestal duurt? Het vergelijken van mijn 17KG2 en een van FT-server laat geen verschil zien, stel dat het ook QS / AB vergelijkt, dit betekent dat voorraad 17KG2 altijd wordt geleverd met deze functies ingeschakeld, het is niet nodig om het in te schakelen via RR-add-ons. Toegegeven, voorraad 17KG2 is zonder LC.

Meld je aan of registreer je om te reageren.