Helpforum

Schakelstang

Verkoopt FTECU alleen de schakelstang voor de quickshifter-set afzonderlijk? Ook toen ik de mijne installeerde, zou het alleen schakelen in versnellingen 1-3. Daarna moest ik de koppeling gebruiken. Dus probeerde ik de stang af te stellen om deze korter te maken en over te torqueren en de draden braken. Enig idee waarom het perfect zou hebben gewerkt in versnellingen 1-3 en niet in een versnelling daarboven? OOK, zich afvragend of iemand weet of de Dynojet-schakelstangen werken voor de FTECU-sensor op de FZ07. Overweegt om die te bestellen als FTECU de hengel niet apart verkoopt.

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Wij verkopen de hengel (s) afzonderlijk. We moeten u een factuur voor de afzonderlijke onderdelen sturen. Voor welke schakelkit was dit precies en welke stang brak precies?

  • kyle.morris34@gmail.comkyle.morris34@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Bedankt voor het antwoord. Ik weet dat we de rod bespreken via e-mail, gewoon wachten op de factuur voor de rod. Maar ik vroeg me ook af wat de kaart voor de quickshifter doet? Het heeft alleen versnellingen 1-5 op de stock-ecu-afbeelding voor de FZ07 2017 en ze zijn allemaal ingesteld op 80. Moet het iets anders zijn?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    De QS-kaart heeft slechts vijf "versnellingsmodules" omdat er slechts vijf versnellingen tussen zes versnellingen zijn. 80 milliseconden is de hoeveelheid ontstekingstijd tussen elke versnelling, wat normaal is.

Meld je aan of registreer je om te reageren.