Fix voor het verwijderen van popping ??
Hoi! Ik weet dat wanneer de motor van de gasklep is, wordt overgeschakeld naar de tabel MAP versus RPM, en daarom gebruik ik momenteel een voorraad ECU-bestand en importeerde ik een pc-kaart die het beste bij mijn mods past (dat is alleen voor de hogere rpm) en ik heb de gewijzigde MAP vs RPM-tabel uit het overeenkomende onbeperkte bestand en plakte het op het voorraadbestand. Ik deed dit zodat de motor rijker zou zijn, ook laag en niet alleen de hogere toerentallen (TPS versus RPM-kaart) .Ik krijg nog steeds een hoop vertragingen waar ik geen fan van ben, dus ik dacht dat ik het niet kan veroorloven om een aangepaste kaart van 2WDW te kopen, zou ik kunnen proberen de cellen in de brandstoftabel af te stemmen (MAP versus RPM). Wat denk je, hoe moet ik beginnen? De X-as is de luchtdruk vergeleken met zeeniveau. 100 is gelijk aan luchtdruk op zeeniveau. Als waar ik woon, ik ongeveer 10-40 meter boven zeeniveau ben, welk x-aspercentage zou dat dan vergelijken met ongeveer ?? Ik ben geen fan van decelpop en ik wil er echt vanaf en ik weet dat het tanken op MAP versus RPM de slag moet slaan. Deelt u als "professional" alstublieft tips :) De motor is inderdaad een Yamaha MT07 2014-model en het ECU-nummer is 1WS-8591A-00 Momenteel wordt de MAP vs RPM-tabel van het onbeperkte bestand in het STOCK-matchingbestand uitgevoerd, evenals een power commander kaart. Oh en ook DECEL FUEL INJ. draaide naar true het springt rond 5k rpms helemaal naar beneden, maar als het op false staat, springt het altijd alleen onder 4k rpms, zoals het ongetuned deed. Alle hulp pls.