Helpforum

MT10 afstemmen, basisvragen

eriegelsberger@gmail.comeriegelsberger@gmail.com Berichten: 2Verified User

Hallo, Ik ben op zoek naar informatie over een paar instellingen in de FTECU-suite. Ik flitste de MT geen probleem, alles ging super soepel en was eigenlijk best leuk. Maar ik heb een paar instellingen waar ik in de war door ben. Ten eerste is de "voorraad 02-ingang", ofwel uitschakelen of inschakelen, zou dit de fiets in staat stellen terug te keren naar een gesloten lus? Ik dacht dat alle aangeboden melodieën alleen voor open loop waren ... Ook de instelling "Decel fuel cut". Ik heb begrepen dat het uitschakelen om brandstof "aan" te zetten voor vertraging voor soepelere overgangen? Eindelijk merkte ik in ETV-basiskaarten op dat sommige kaarten nog steeds geen 100%-gas geven wanneer 100% wordt bevolen ... Basiskaart 0 pwr-modus 1, is 100% helemaal naar beneden. Maar basiskaart 13 pwr-modus 1 begint terug te gaan onder 70% na 10000 tpm. Ik zie dat er wijzigingen zijn aangebracht in de basiskaarten van elke energiemodus. Ik kan zien dat power-modus 3 een stuk langzamer is op alle basiskaarten in vergelijking met pwr-modus 1. Maar ik begrijp nog steeds niet waarom er ergens minder dan 100 procent gas zou zijn als dit een onbeperkt deuntje is... -Eric R.

Comments

• mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

Hallo Eric. Het is een onbeperkte kaart, maar modus 3 is voor natte omstandigheden of omstandigheden met weinig grip. De ECU behoudt een klein aanpassingsvenster met de standaard O2-sensoren ingeschakeld. De vertragingsonderbreking staat wat brandstof toe bij vertraging om het afbreken van de motor te verminderen wanneer deze is uitgeschakeld.

Meld je aan of registreer je om te reageren.