Tukifoorumi

MT10 viritys, peruskysymykset

eriegelsberger@gmail.comeriegelsberger@gmail.com Viestejä: 2Verified User

Hei, Etsin vain tietoja muutamista FTECU-paketin asetuksista. Vilkutin MT:tä ilman ongelmia, kaikki sujui erittäin sujuvasti ja oli itse asiassa hauskaa. Mutta minulla on pari asetusta, jotka olen hämmentynyt. Ensinnäkin on "stock 02 -tulo", joko pois käytöstä tai käyttöön, mahdollistaako tämä pyörän palaamisen takaisin suljettuun kiertokulkuun? Luulin, että kaikki tarjolla olevat sävelet ovat vain avoimelle kierrokselle... Myös "Decel fuel cut" -asetus. Ymmärtääkseni polttoaineen "päälle" kytkeminen pois päältä kiihtyvyyden vähentämiseksi tasaisempien siirtymien vuoksi? Lopulta huomasin ETV:n peruskartoissa, että jotkin kartat eivät edelleenkään käske 100%-kaasua, kun 100% on käskenyt... Peruskartta 0 pwr-tila 1, on 100% kokonaan alas. Mutta peruskartan 13 pwr-moodi 1 alkaa palata arvon 70% alle 10 000 rpm:n jälkeen. Näen, että kunkin tehotilan peruskarttoihin on tehty muutoksia. Näen, että tehotila 3 on paljon hitaampi kaikissa peruskartoissa verrattuna pwr-tilaan 1. Mutta en silti ymmärrä, miksi missä tahansa olisi alle 100 prosentin kaasu, kun tämä on rajoittamaton sävel... -Eric R.

Kommentit

• mike@ftecu.commike@ftecu.com Viestejä: 178Staff User

Hei Eric Se on rajoittamaton kartta, mutta tila 3 on tarkoitettu märille tai heikon pidon olosuhteille. ECU säilyttää pienen säätöikkunan, kun varastossa olevat O2-anturit ovat käytössä. Decel-leikkaus sallii jonkin verran polttoainetta hidastuksessa, mikä vähentää moottorin rikkoutumista, kun se on poistettu käytöstä.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.