Tukifoorumi

Aktiiviset viritysasetukset

drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User
muokattu October 2022 sisään R1

Hei Joten yritän saada 2017 R1:n Activetune-asetukset reagoimaan hitaammin. Näyttää siltä, että kun minulla on kunnollinen pohjakartta, jos jätän Activetunen päälle, se yrittää tehdä säätöjä liian nopeasti/jatkuvasti. Tämä näyttää luovan pientä epäjohdonmukaisuutta siinä, miten pyörä reagoi kaasulla päälle/pois, veikkaan vaihtamalla polttoainetta välittömästi ja jatkuvasti. Tarkastelen aktivointirajoja (ms) ja yritän selvittää, mitä muuttaa ja mihin arvoon hidastaaksesi virkistystaajuutta/nopeutta, jolla järjestelmä tekee säätöjä. Vai olisiko seostusaste katsottava taulukko? Haluan jättää sen käyttöön, koska voin tuntea eron pyöräilyssä sään muuttuessa, mutta haluaisin, että Activetune tekee muutokset asteittain, yrittää saada jonkin verran johdonmukaisuutta pyörän ajotapaan, mitkä arvot jne. pitäisikö minun katsoa? Kiitos etukäteen.

Kommentit

  • kgsiani@gmail.comkgsiani@gmail.com Viestejä: 25Verified User

    Ymmärtääkseni sen perusteella, mitä minulle kerrottiin FT ECU:n tuesta puhelimitse, on se, että ajat samalla tavalla kuin ajaisit jonkin aikaa, sitten kytkemättä pyörääsi pois päältä, liität tietokoneen ja USB-liittimen ECU:hun. Avaa Tuning Suite ja napsauta DEVICE ja sitten ACTIVE TUNE. Kun ActiveTune-ikkuna avautuu, napsauta READ. Jos näet joukon muutoksia (Oletusarvoisesti ActiveTune tekee muutokset välillä -10 arvoon +20, muutokset näkyvät numeroina ja väreinä), napsauta SAVE tallentaaksesi muutokset pysyvästi ECU:hun. Suuren arvon muutos on suurempi numero ja väri punainen neliö kaaviossa, pieni lukuarvon muutos näytetään negatiivisena lukuna ja vihreänä neliönä kaaviossa. Tämä tarkoittaa, että ActiveTune ei tallenna muutoksia ja alkaa siitä, mitä viimeksi tallennetut muutokset olivat. Tämän pari kertaa tekemisen jälkeen (ajon ja muutosten lukemisen ja tallennuksen, jos muutoksia on paljon). Tallentamalla ensimmäiset ActiveTune-muutokset ECU:hun, teet sen niin, että seuraavalla ajolla ECU tekee vähemmän muutoksia. Tässä vaiheessa siirryt ActiveTune-asetuksiin ja vaihdat 5 näyttöä siten, että muutokset ovat vain -5:stä +5:een -10:stä +20:een. Ja uskon, että juuri sitä haluatte sanomalla "Haluaisin, että Activetune tekee muutokset vähitellen". Jos et löydä sitä, katson omaani läpi ja lähetän kuvan, missä nämä viisi näyttöä ovat.

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Viestejä: 178Staff User

    Jos haluat lähettää minulle karttasi, katson asetuksesi. Aktiivisen virityksen tulisi aina pyrkiä parantamaan tankkausta. Ja kuinka vanha O2-anturisi on?

  • ruchentydoran@hotmail.comruchentydoran@hotmail.com Viestejä: 7Verified User

    Onko olemassa tapa, jolla joku voi auttaa minua, jotta voin aktivoida aktiivisen automaattisen virityksen?

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Viestejä: 102Staff User

    Kaikissa pyörissä ei ole Active Tune -ominaisuutta. Mikä pyörä sinulla on?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.