Supportforum

snälla hjälp!! uppdatera e-post under ANVÄNDARE i programsvit?

blrossato@hotmail.comblrossato@hotmail.com Inlägg: 5Verified User

Hej, jag undrar vad funktionen "uppdatera e-post" exakt gör under fliken "Användare" högst upp i programsviten? Jag använder en gammal e-postadress för att logga in på FT , som min sele är gift med. Jag har ingen problem med att logga in på programvaran, men jag har köpt en ny 23-modellcykel och ska köpa en annan licens för den ECU. potentiellt problem, jag kan inte logga in på min e-post via hotmail. Jag planerar att köpa en låt från tredje part, kommer det att skickas till mig via e-post? Jag har aldrig köpt en låt förut. Tack!

kommentarer

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Inlägg: 102Staff User

    Funktionen för uppdatering av e-post du pratar om är hur du byter från ett konto till ett annat, till exempel... du har ett företagskonto som du köper hårdvara och licenser för, men du har också ett personligt konto, du skulle använda den här funktionen för att logga ut från din företags-e-post och logga in igen under din personliga e-post. OBS: usb-kablar kan bara kopplas till 1 e-post, så om du loggar ut från ett konto kommer dessa kablar inte att kunna användas under ett annat konto. E-postmeddelandet du är inloggad på när du gör ett köp är vad dessa köp kommer att vara knutna till, och det är det vi använder för att kommunicera till dig om det är problem med en beställning eller något. När det gäller att köpa en låt så säljer vi inte låtar, du använder filhanteraren i vår programvara för att komma åt de tillgängliga filerna som är tillgängliga för just din ECU.

  • blrossato@hotmail.comblrossato@hotmail.com Inlägg: 5Verified User

    Tack för att du förtydligar, skulle dessa e-postmeddelanden levereras till hotmail eller min inkorg i FT? När det gäller låtar från tredje part, trodde jag att en låt köpt från 2wdw-webbplatsen skulle skickas via e-post? Eller skickas det till dig inuti programvaran? Jag har inga problem med att logga in på FT som min datakabel är kopplad till. Jag vill köpa en licens snarast för min nya cykel, men har problem med att komma in på mitt hotmail-konto. tack!!

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Inlägg: 102Staff User

    Vi tar inte emot några filer från 2wdw, det vill säga mellan dig och dem. När det gäller att köpa en licens, skulle du använda din hotmail för att logga in på vår programvara, eftersom det är den du använde när du skapade mjukvarukontot, och den som din kabel är bunden till.

  • blrossato@hotmail.comblrossato@hotmail.com Inlägg: 5Verified User

    Perfekt tack!!

Logga in eller registrera dig för att kommentera.