Helpforum

pls help!! e-mail bijwerken onder GEBRUIKER in softwaresuite?

blrossato@hotmail.comblrossato@hotmail.com Berichten: 5Verified User

Hé, ik vraag me af wat de functie "e-mail bijwerken" precies doet onder het tabblad 'Gebruiker' bovenaan de softwaresuite? Ik gebruik een oud e-mailadres om in te loggen op FT , waarmee mijn harnas is getrouwd. Ik heb geen problemen met inloggen bij software, maar ik heb een nieuwe 23-modelfiets gekocht en sta op het punt een andere licentie voor die ECU te kopen. mogelijk probleem, ik kan me niet aanmelden bij mijn e-mail via hotmail. Ik ben van plan een melodie van derden te kopen, wordt dat naar mij gemaild?Ik heb nog nooit een deuntje gekocht.bedankt!!

Comments

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    De update-e-mailfunctie waar je het over hebt, is hoe je van het ene account naar het andere overstapt, bijvoorbeeld... je hebt een zakelijk account waarvoor je hardware en licenties koopt, maar je hebt ook een persoonlijk account, je zou deze functie gebruiken om in te loggen uit uw zakelijke e-mail en log opnieuw in onder uw persoonlijke e-mail. OPMERKING: usb-kabels kunnen maar aan 1 e-mail worden gekoppeld, dus als u zich afmeldt bij het ene account, zijn die kabels niet bruikbaar onder een ander account. Het e-mailadres waarop u bent ingelogd op het moment dat u een aankoop doet, is waar die aankopen aan zijn gekoppeld, en is het e-mailadres dat we gebruiken om met u te communiceren als er een probleem is met een bestelling of zoiets. Wat betreft het kopen van een deuntje, we verkopen geen deuntjes, u gebruikt de bestandsbeheerder in onze software om toegang te krijgen tot de beschikbare bestanden die beschikbaar zijn voor uw specifieke ECU.

  • blrossato@hotmail.comblrossato@hotmail.com Berichten: 5Verified User

    Bedankt voor je verduidelijking. Zouden die e-mails worden bezorgd in hotmail of in mijn inbox in FT? Wat betreft deuntjes van derden, ik dacht dat een deuntje dat op de 2wdw-site was gekocht, via e-mail zou worden verzonden? Of wordt het naar u verzonden in de software? Ik heb geen probleem met inloggen op FT waaraan mijn datakabel is gekoppeld. Ik wil zo snel mogelijk een licentie aanschaffen voor mijn nieuwe fiets, maar heb een probleem met het inloggen op mijn hotmail-account. Bedankt!!

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    Wij ontvangen geen bestanden van 2wdw, dat is tussen jou en hen. Wat betreft het kopen van een licentie, u zou uw hotmail gebruiken om in te loggen op onze software, want dat is degene die u gebruikte toen u de software-account aanmaakte, en degene waaraan uw kabel is gekoppeld.

  • blrossato@hotmail.comblrossato@hotmail.com Berichten: 5Verified User

    Perfect bedankt!!

Meld je aan of registreer je om te reageren.