Tukifoorumi

pls apua!! päivitä sähköposti ohjelmistopaketin USER-kohtaan?

blrossato@hotmail.comblrossato@hotmail.com Viestejä: 5Verified User

Hei, mietin, mitä "päivityssähköposti"-ominaisuus tarkalleen tekee ohjelmistopaketin yläreunassa olevasta "Käyttäjä"-välilehdestä? Käytän vanhaa sähköpostiosoitetta kirjautuessani FT:hen , jonka kanssa valjaideni on naimisissa. Minulla ei ole ohjelmistoon kirjautumisessa on ongelmia, mutta olen ostanut uuden 23-mallin pyörän ja aikeissa ostaa uutta lisenssiä kyseiselle ECU:lle . mahdollinen ongelma, en pysty kirjautumaan sähköpostiini hotmailissa. Aion ostaa kolmannen osapuolen kappaleen, lähetetäänkö se minulle sähköpostitse? En ole koskaan ostanut kappaletta ennen. kiitos !!

Kommentit

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Viestejä: 102Staff User

    Päivityssähköpostiominaisuus, josta puhut, on tapa, jolla vaihdat tilistä toiseen, esimerkiksi... sinulla on yritystili, jolle ostat laitteistoja ja lisenssejä, mutta sinulla on myös henkilökohtainen tili, käytät tätä ominaisuutta kirjautumiseen pois yrityssähköpostistasi ja kirjaudu uudelleen sisään henkilökohtaisella sähköpostiosoitteellasi. HUOMAA: USB-kaapelit voidaan yhdistää vain yhteen sähköpostiin, joten jos kirjaudut ulos yhdeltä tililtä, näitä kaapeleita ei voi käyttää toisella tilillä. Sähköpostiosoite, johon olet kirjautuneena ostohetkellä, on se, johon nämä ostokset liittyvät, ja sitä käytetään viestiäksemme sinulle, jos tilauksessa tai vastaavassa on ongelmia. Mitä tulee kappaleen ostamiseen, emme myy kappaleita, käytät ohjelmistomme tiedostonhallintaa päästäksesi käsiksi saatavilla oleviin tiedostoihin, jotka ovat saatavilla tietylle ECU:lle.

  • blrossato@hotmail.comblrossato@hotmail.com Viestejä: 5Verified User

    Kiitos selvennyksestä. Toimitetaanko nämä sähköpostit hotmailiin vai FT:n postilaatikkoon? Mitä tulee kolmansien osapuolien kappaleisiin, ajattelin, että 2wdw-sivustolta ostettu kappale lähetettäisiin sähköpostitse? Vai lähetetäänkö se sinulle ohjelmiston sisällä? Minulla ei ole ongelmia kirjautuessani FT:hen, johon datakaapelini on linkitetty. Haluan ostaa lisenssin mahdollisimman pian uudelle pyörälleni, mutta minulla on ongelmia hotmail-tililleni pääsemisessä. Kiitos!!

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Viestejä: 102Staff User

    Emme vastaanota tiedostoja 2wdw:ltä, joka on sinun ja heidän välillään. Mitä tulee lisenssin ostamiseen, käytät hotmail-tiliäsi kirjautumiseen ohjelmistoomme, sillä sitä käytit ohjelmistotilin luomisen yhteydessä ja johon kaapelisi on sidottu.

  • blrossato@hotmail.comblrossato@hotmail.com Viestejä: 5Verified User

    Täydellistä, kiitos!!

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.