Supportforum

ninja 400abs

sleone86@yahoo.comsleone86@yahoo.com Inlägg: 3Verified User

Så jag har en 21 ninja 400 abs. Jag har precis installerat bandselen. Kan någon ge mig några tips eller hjälp om vad som är en bra låt för min cykel. Jag är helt grön på det här så jag ber om ursäkt för att jag inte vet så mycket om det, men det är så jag lär mig genom att göra.

kommentarer

  • sleone86@yahoo.comsleone86@yahoo.com Inlägg: 3Verified User

    Ok, så jag fick reda på hela licensfrågan. kostade mig en extra hundralapp eftersom jag var tvungen att köpa en ny licens. Jag är lite upprörd över det eftersom jag ringde in och frågade vilken jag skulle använda eftersom jag inte ser ninja 400 där och jag blev tillsagd att använda z400, vilket inte var det och den låste min licens till en z400 med fel siffror. Nu när jag faktiskt kan välja en fil som matchar min ecu och skriva rätt fil på min ecu, jag har gjort det och sedan testade cykeln. Jag har motorbromsen avstängd och det händer fortfarande när jag är av med gasen. Jag ser i princip ingen skillnad på hur cykeln presterar alls. Även om Todd på ecu teknisk support var väldigt tålmodig med mig och gjorde allt han kunde för att hjälpa till att ta reda på mitt första problem, så börjar jag bara vilja bli av med det här ftecu-skitet och bara skicka ut min ecu till någon. Jag borde bara ha gjort det till att börja med. all feedback skulle vara mycket uppskattad.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.