Helpforum

ninja 400 abs

sleone86@yahoo.comsleone86@yahoo.com Berichten: 3Verified User

Dus ik heb een 21 ninja 400 abs. Ik heb zojuist de kabelboom aan de baanzijde geïnstalleerd. Kan iemand me een paar tips of wat hulp geven over wat een goed deuntje is voor mijn fiets. ik ben hier helemaal groen in, dus mijn excuses dat ik er niet veel van weet, maar dit is hoe ik leer door te doen.

Comments

  • sleone86@yahoo.comsleone86@yahoo.com Berichten: 3Verified User

    Oké, dus ik heb het hele licentieprobleem opgelost. kostte me honderd dollar extra omdat ik een nieuwe licentie moest kopen. Ik ben er een beetje boos over, want ik belde om te vragen welke ik moest gebruiken, want ik zie ninja 400 daar niet en ik kreeg te horen dat ik de z400 moest gebruiken, wat niet het geval was en het vergrendelde mijn licentie voor een z400 met verkeerde cijfers. Nu ik daadwerkelijk een bestand kan kiezen dat overeenkomt met mijn ecu en het juiste bestand op mijn ecu kan schrijven, heb ik dat gedaan en vervolgens de fiets getest. Ik heb de motorrem uitgeschakeld en het gebeurt nog steeds als ik geen gas geef. Ik zie eigenlijk helemaal geen verschil in hoe de fiets presteert. Hoewel Todd bij de ecu-technische ondersteuning erg geduldig met me was en er alles aan deed om mijn eerste probleem te helpen oplossen, wil ik gewoon van deze ftecu-onzin afkomen en mijn ecu gewoon naar iemand sturen. Dat had ik om te beginnen gewoon moeten doen. alle feedback wordt zeer op prijs gesteld.

Meld je aan of registreer je om te reageren.