Tukifoorumi

ninja 400abs

sleone86@yahoo.comsleone86@yahoo.com Viestejä: 3Verified User
sisään EX 400

Minulla on siis 21 ninja 400 abs. Asensin juuri telaketjun. Voiko joku antaa minulle vinkkejä tai apua siitä, mikä on hyvä viritys pyörälleni. Olen täysin vihreä tässä, joten pahoittelen, etten tiedä siitä paljon, mutta näin opin tekemällä.

Kommentit

  • sleone86@yahoo.comsleone86@yahoo.com Viestejä: 3Verified User

    Ok, joten sain koko lisenssiongelman selvitettyä. maksoi minulle ylimääräinen sata taalaa, koska minun piti ostaa uusi lisenssi. Olen hieman järkyttynyt siitä, koska soitin ja kysyin kumpaa minun pitäisi käyttää, koska en näe siellä ninja 400:aa ja minua käskettiin käyttämään z400:aa, joka ei ollut se ja se lukitsi lisenssini z400:aan. väärillä numeroilla. Nyt kun voin todella valita ecuani vastaavan tiedoston ja kirjoittaa oikean tiedoston ecuun, olen tehnyt sen ja testannut pyörää. Minulla on moottorijarru pois päältä, ja se tapahtuu edelleen, kun jätän kaasun pois päältä. En näe periaatteessa eroa pyörän suorituskyvyssä ollenkaan. Vaikka Todd ecun teknisessä tuessa oli erittäin kärsivällinen minua kohtaan ja teki kaikkensa auttaakseen selvittämään ensimmäisen ongelmani, aloin vain päästä eroon tästä ftecu-paskasta ja lähettää ecun jollekin. Minun olisi pitänyt tehdä se heti aluksi. kaikki palaute olisi erittäin tervetullutta.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.