Supportforum

Återbesök för import av PC-karta

Jasonsarmiento520@gmail.comJasonsarmiento520@gmail.com Inlägg: 9Verified User

Hallå! Jag öppnade en diskussion innan där jag använde funktionen för PC-kartaimport och undrade om mina kartor skulle se ut som den här bilden. Svaret jag fick var att jag hade en skadad karta och skulle importera en bra. Jag laddade ner alla kartor från dynojets webbplats och oavsett vilken jag använder visar siffrorna i FTECU alla något som liknar detta. Ska det visas så här? Siffrorna ser långt borta.


kommentarer

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User

    Hej, det ser inte rätt ut. Har du provat att importera kartan till någon av de andra relevanta R3-filerna och obegränsat och se om samma sak händer? Prova också med de andra ECU-filerna stängda. Jag tror inte att det skulle vara problemet men det är värt ett försök också. Låt mig veta vad som händer, hälsningar

  • Jasonsarmiento520@gmail.comJasonsarmiento520@gmail.com Inlägg: 9Verified User

    Hallå! Förlåt för det sena svaret. Jag ska prova det du sa. Så för att bekräfta och se till att jag gör det här rätt, bör jag stänga alla kartor och sedan öppna alla andra aktier och obegränsat för att se om det kommer att importeras, eller hur?

  • Jasonsarmiento520@gmail.comJasonsarmiento520@gmail.com Inlägg: 9Verified User

    Ok, så jag provade det med flera av de tillgängliga kartorna på servern och märkte att lager-ECU-kartan ser udda ut. Så här ser FTECU-serverns STOCK-karta ut. Borde inte allt vara nollor? Det här är tabellen som jag försöker importera. Detta är resultatet av importen.

    Det här är tabellen som jag försöker importera.

    och detta är resultatet.


  • Jasonsarmiento520@gmail.comJasonsarmiento520@gmail.com Inlägg: 9Verified User

    är den sista bilden vad jag borde se?


  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User

    Hej, lagerjusteringsfilerna kommer inte att vara alla nollor. Det är definitivt något fel med PC-kartan du importerar eftersom den i huvudsak subtraherar bränsle som visas i PC-kartan från aktiekartan. Värdena är alldeles för negativa för att det ska vara en justering varför du ser att kartorna i filen har små värden eller nollor. Hälsningar

  • nggitau@gmail.comnggitau@gmail.com Inlägg: 1Verified User

    Hej, var detta löst? Jag har samma problem. Cykelstatistiken är bra men all ingång på gasreglaget dödar den omedelbart.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.