Helpforum

PC-kaart importeren opnieuw bezoeken

Jasonsarmiento520@gmail.comJasonsarmiento520@gmail.com Berichten: 9Verified User

Hallo! Ik heb eerder een discussie geopend waarin ik de functie voor het importeren van pc-kaarten gebruikte en ik vroeg me af of mijn kaarten er op deze foto moesten uitzien. Het antwoord dat ik kreeg was dat ik een beschadigde kaart had en een goede moest importeren. Ik heb alle kaarten van de dynojet-website gedownload en het maakt niet uit welke ik gebruik, de nummers in FTECU laten allemaal iets soortgelijks zien. Moet het zo worden weergegeven? De cijfers lijken ver weg.


Comments

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hoi, Dat ziet er niet goed uit. Heb je geprobeerd de kaart te importeren in een van de andere relevante R3-bestanden, voorraad & onbeperkt en kijken of hetzelfde gebeurt? Probeer het ook eens met de andere ECU-bestanden gesloten. Ik denk niet dat dat het probleem zal zijn, maar het is ook het proberen waard. Laat me weten wat er gebeurt, Groeten

  • Jasonsarmiento520@gmail.comJasonsarmiento520@gmail.com Berichten: 9Verified User

    Hallo! Sorry voor het late antwoord. Ik zal proberen wat je zei. Dus om te bevestigen en er zeker van te zijn dat ik dit goed doe, moet ik alle kaarten sluiten en dan een andere voorraad openen en onbeperkt om te zien of het zal importeren, correct?

  • Jasonsarmiento520@gmail.comJasonsarmiento520@gmail.com Berichten: 9Verified User

    Oké, dus ik probeerde het met verschillende van de beschikbare kaarten op de server en merkte dat de standaard ECU-kaart er vreemd uitziet. Zo ziet de STOCK-kaart van de FTECU-server eruit. Moeten het niet allemaal nullen zijn? Dit is de tabel die ik probeer te importeren. Dit is het resultaat van de import.

    Dit is de tabel die ik probeer te importeren.

    en dit is het resultaat.


  • Jasonsarmiento520@gmail.comJasonsarmiento520@gmail.com Berichten: 9Verified User

    is de laatste foto wat ik zou moeten zien?


  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, De stock tuning-bestanden zullen niet allemaal nullen zijn. Er is absoluut iets mis met de pc-kaart die u importeert, omdat deze in wezen brandstof aftrekt zoals weergegeven in de pc-kaart van de voorraadkaart. De waarden zijn veel te negatief om een aanpassing te zijn en daarom zie je dat de kaarten in het bestand kleine waarden of nullen hebben. Groeten

  • nggitau@gmail.comnggitau@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Hallo, is dit opgelost? Ik heb hetzelfde probleem. De fietsstatistieken zijn prima, maar elke input op het gaspedaal maakt hem onmiddellijk kapot.

Meld je aan of registreer je om te reageren.