Tukifoorumi

PC-karttojen tuonti uudelleen

Jasonsarmiento520@gmail.comJasonsarmiento520@gmail.com Viestejä: 9Verified User
sisään R3

Hei! Avasin aiemmin keskustelun, jossa käytin PC-karttojen tuontiominaisuutta ja mietin, pitäisikö karttojeni näyttää tämän kuvan kaltaisilta. Sain vastauksen, että minulla on vioittunut kartta ja tuoda hyvä. Latasin kaikki kartat dynojetin verkkosivustolta ja riippumatta siitä, mitä käytän FTECU:n numeroita, kaikki näyttävät jotain tämän kaltaista. Pitäisikö sen näyttää näin? Numerot näyttävät kaukaa.


Kommentit

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Hei, tuo ei näytä oikealta. Oletko yrittänyt tuoda karttaa johonkin muuhun asiaankuuluviin R3-tiedostoihin varastossa & rajoittamatonta ja katsonut, tapahtuuko sama asia? Kokeile myös muiden ECU-tiedostojen ollessa suljettuina. En usko, että se on ongelma, mutta se on myös kokeilemisen arvoinen. Kerro minulle mitä tapahtuu, terveisin

  • Jasonsarmiento520@gmail.comJasonsarmiento520@gmail.com Viestejä: 9Verified User

    Hei! Anteeksi myöhäinen vastaus. Yritän mitä sanoit. Joten vahvistaakseni ja varmistaakseni, että teen tämän oikein, minun pitäisi sulkea kaikki kartat ja avata sitten kaikki muut varastot ilman rajoituksia nähdäkseni tuodaanko ne, eikö niin?

  • Jasonsarmiento520@gmail.comJasonsarmiento520@gmail.com Viestejä: 9Verified User

    Ok, joten kokeilin sitä useilla palvelimella olevilla kartoilla ja huomasin, että varastossa oleva ECU-kartta näyttää oudolta. Tältä näyttää FTECU-palvelimen STOCK-kartta. Eikö sen pitäisi olla nollia? Tämä on taulukko, jota yritän tuoda. Tämä on tuonnin tulos.

    Tämä on taulukko, jota yritän tuoda.

    ja tämä on tulos.


  • Jasonsarmiento520@gmail.comJasonsarmiento520@gmail.com Viestejä: 9Verified User

    onko viimeinen kuva mitä minun pitäisi nähdä?


  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Hei, Osakkeen viritystiedostot eivät ole kaikki nollia. Tuomassasi PC-kartassa on varmasti jotain vikaa, koska se vähentää polttoaineen määrää, kuten PC-kartassa näkyy varastossa olevasta kartasta. Arvot ovat aivan negatiivisia, jotta se olisi säätö, minkä vuoksi näet, että tiedoston kartoissa on pieniä arvoja tai nollia. Terveiset

  • nggitau@gmail.comnggitau@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Hei, ratkesiko tämä? Minulla on sama ongelma. Pyörän tila on hyvä, mutta kaikki kaasun syöttö tappaa sen välittömästi.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.