Helpforum

Schrijfpoging mislukt/geen reactie

macenbowman@gmail.commacenbowman@gmail.com Berichten: 3Verified User
  1. Mijn licentie # moet opnieuw worden ingesteld. Ik kon mijn deuntje niet downloaden.
  2. Ik probeer mijn ECU te schrijven en ik moet mijn sleutel aan en uit en weer aanzetten. Er staat dat mijn schrijfpoging is mislukt en dat er geen reactie was.
  3. PS Ik heb mijn bedrading en de massakabel gecontroleerd. Ik ben ook naar de Help gegaan: en heb de interface getest, met de sleutel erop 36, met uitgeschakeld lees ik gewoon 32 of iets met een 2 aan het einde.

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, uw licentie is opnieuw ingesteld. Uw sleutel op nummer is in orde met de 6, maar uw sleutel uit is niet correct, wat waarschijnlijk uw probleem hier veroorzaakt. Met de sleutel uit zou je alles moeten zien dat eindigt op een nul (0,10,20,30). Ik stel voor om terug te gaan naar de installatie aan de zijkant van de fiets totdat je de juiste cijfers ziet, dan zou je geen probleem moeten kunnen flitsen. Bedankt, Jason A.

  • macenbowman@gmail.commacenbowman@gmail.com Berichten: 3Verified User

    -Ik ging terug over het harnas aan de zijkant van de fiets en ik krijg nu de juiste uitvoernummers als de sleutel uit is (0,10,20,30). Maar als ik de sleutel omdraai, staat er een ononderbroken 36 en als ik de sleutel weer uitzet, blijft hij op 36 staan, is dat normaal? - Ik blijf problemen houden met het programma dat de USB niet kan lezen, maar soms kom ik er wel doorheen na een paar pogingen. -Over het algemeen heb ik nog steeds problemen met het schrijven van mijn ECU. Met Fout bij het schrijven van ECU/Geen reactie. Ik weet niet zeker wat ik hierna moet proberen, behalve misschien een andere laptop.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, dat is zeker niet normaal, probeer misschien het harnas aan de zijkant van de fiets los te maken en de pinnen opnieuw aan te sluiten om te zien of het iets voor je verandert. Het kan zijn dat een pin niet goed contact maakt. Als alles is aangesloten en de interfacetest wordt uitgevoerd, veranderen de cijfers als u de ECU fysiek verplaatst? U kunt een andere laptop proberen om te zien of het een USB-leesfout is aan de pc-zijde. Bedankt, Jason A.

  • wahaboy.1997@hotmail.comwahaboy.1997@hotmail.com Berichten: 1Verified User

    ik heb een probleem met mijn mt-07 uit 2021 met betrekking tot het probleem van geen reactie wanneer ik de sleutel uit heb ik heb deze nummers 0-20-30 sleutel op 26-36 ik neem aan dat ze in orde zijn, dus ik zorgde voor mijn pinnen en ik krijg van pin 6 (geel) 5v pin 22 (oranje) 5v maar pin 13 de (rode) draad 0,2 v als ze allemaal zijn getest met een multimeter, één kabel erop en de andere op aarde, kan iemand me helpen, alstublieft ECU: BAT-8591A-60

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Hallo Als je met een stuk draad van rood naar oranje springt en vervolgens de sleutel omdraait, wordt de brandstofpomp dan gevuld?

  • trevorke98@gmail.comtrevorke98@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Ik heb een soortgelijk probleem met mijn 22 mt07-sleutel uit. Ik krijg een 0 op de interfacetest. De sleutel erop stopt meestal op 33 of 23. De kabelboom aan de zijkant van de fiets is goed aangesloten voor zover ik kan zien. Ik krijg geen 6, wat ik ook doe.

Meld je aan of registreer je om te reageren.