Tukifoorumi

Kirjoitusyritys epäonnistui / ei vastausta

macenbowman@gmail.commacenbowman@gmail.com Viestejä: 3Verified User
  1. Lisenssini # on nollattava. En voinut ladata kappalettani.
  2. Yritän kirjoittaa ECU:ta ja se saa minut kääntämään avaimen päälle ja sitten pois päältä ja takaisin päälle. Sen sanotaan, että kirjoitusyritykseni epäonnistui, eikä vastausta tullut.
  3. PS Olen tarkistanut johdotukseni ja maakaapelin. Olen myös käynyt Ohjeessa: ja testannut käyttöliittymää, avain lukee 36, sen ollessa pois päältä luen vain 32:n tai jotain, jonka lopussa on 2.

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, lisenssisi on nollattu. Numeroavaimesi on kunnossa numeron 6 kanssa, mutta avain ei ole oikea, mikä todennäköisesti aiheuttaa ongelmasi. Kun avain on pois päältä, sinun pitäisi nähdä kaikki, joka päättyy nollaan (0,10,20,30). Suosittelen palaamaan pyörän puolen asennukseen, kunnes näet oikeat numerot, niin sinun pitäisi pystyä vilkkumaan ilman ongelmia. Kiitos, Jason A.

  • macenbowman@gmail.commacenbowman@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    -Kävin takaisin pyörän sivuvaljaiden yli ja saan nyt oikeat lähtönumerot kun avain on pois päältä (0,10,20,30). Kuitenkin, kun käännän avaimen päälle, siinä lukee kiinteä 36 ja kun kytken avaimen takaisin pois päältä, se pysyy päällä 36, onko se normaalia? - Minulla on jatkuvasti ongelmia sen kanssa, että ohjelma ei pysty lukemaan USB:tä, mutta joskus selviän siitä muutaman yrityksen jälkeen. - Kaiken kaikkiaan minulla on edelleen ongelmia ECU:n kirjoittamisen kanssa. ECU:n kirjoittamisen epäonnistuminen / Ei vastausta. En ole varma, mitä minun pitäisi kokeilla seuraavaksi rehellisesti, paitsi ehkä eri kannettavaa tietokonetta.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Se ei todellakaan ole normaalia, ehkä yritä irrottaa pyörän sivuvaljaat ja kytkeä nastat uudelleen nähdäksesi, muuttaako se mitään. On mahdollista, että tappi ei saa kunnolla yhteyttä. Kun kaikki on kytkettynä ja suoritat käyttöliittymätestin, muuttuvatko numerot, jos siirrät ECU:ta fyysisesti? Voit kokeilla toista kannettavaa tietokonetta nähdäksesi, onko kyseessä USB-lukuvirhe PC-päässä. Kiitos, Jason A.

  • wahaboy.1997@hotmail.comwahaboy.1997@hotmail.com Viestejä: 1Verified User

    Minulla on ongelma 2021 mt-07:n kanssa, joka koskee vastausongelmaa, kun näppäin on pois päältä, kun nämä numerot 0-20-30 -näppäin on 26-36. Oletan, että ne ovat kunnossa, joten varmistin nastani ja saan nastasta 6 (keltainen) 5v nasta 22 (oranssi) 5v, mutta nasta 13 (punainen) johto 0,2 V, kun kaikki on testattu yleismittarilla, yksi johto on niissä ja toinen maassa, voisiko joku auttaa minua ECU: BAT-8591A-60

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Viestejä: 178Staff User

    Hei Jos hyppäät punaisen oranssiin langanpalalla ja käännät sitten avaimen päälle, täyttyykö bensapumppu?

  • trevorke98@gmail.comtrevorke98@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Minulla on samanlainen ongelma 22 mt07-avaimeni ollessa pois päältä, ja saan 0:n käyttöliittymätestissä. Avain pysähtyy yleensä 33 tai 23 pyörän sivuvaljaat on kytketty oikein niin pitkälle kuin voin sanoa. En saa kuutta vaikka mitä teen.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.