Tukifoorumi

Vaihdevivut r6 2008 FT

mapracing@msn.commapracing@msn.com Viestejä: 14Verified User
muokattu May 2021 sisään R6

Hei, olen ohjelmoinut vuoden 2008 r6: n FT ECU: lla integroidulla vaihtovälineellä, tangon katkaisukytkin on dynojet (moottori on jo asennettu) Minulla on seuraava ongelma, raportit menevät täydellisesti 1-6, mutta eivät toimi tai mene huonosti täydellä kuormituksella (12000: sta 16000: een), onko vaihtimen parametreihin tehtävä muutoksia tietäen, että olen muuttanut katkaisuaikaa enemmän tai vähemmän, mutta ilman menestystä kohtaan saman ongelman, voitko auttaa minua? cdl MAP RACING

tagged:

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Älä luo useita viestejä samasta aiheesta. Muutitko jotain Quickshifter-moduulin parametreista?

  • mapracing@msn.commapracing@msn.com Viestejä: 14Verified User

    hei ei, olen työskennellyt vain cdl cutoff -taulukossa

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Kuulostaa siltä, että ongelmasi johtuu kelan melusta maassa. Yritä eristää maata napauttamalla sitä anturin yli. Kiitos, Jason A.

  • mapracing@msn.commapracing@msn.com Viestejä: 14Verified User

    hei useiden testien jälkeen 2008 r6:n vaihteiston jalkaan. Erostin massan katkaisuongelman välttämiseksi, mutta en saa hyvää katkaisuaikaa yli 12000 kierrosta, se tuntuu liian pitkältä, mutta jos vähennämme ylöspäin vaihtamisen sujuvuuden puutetta ja näyttää siltä anna tärähdyksiä, mikä tekee lentäjän julmasti, onko sinulla aavistustakaan? cdl

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, kun maasi on eristetty kunnolla ja lopetusajat on asetettu vastaavasti, sinulla ei pitäisi olla ongelmia. Järjestelmä toimii pääsääntöisesti vaivattomasti, mahdollisesti pyörässä voi olla jotain vikaa tai et ole vielä löytänyt sopivaa asennuspaikkaa. Kiitos, Jason A.

  • mapracing@msn.commapracing@msn.com Viestejä: 14Verified User

    hei, tilasin FT-vaihdesarjan VUODEN 2009 R6 TYYPPI 1:lle anturi toimii vain yhdellä liitännällä kun halutaan peruuttaa se ei enää toimi toimiiko vain peruutusvaihteilla voisiko olla viallinen? CDL

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Hei, tilasitko paketin meiltä? Nopea tapa kertoa siitä olisi suorittaa jatkuvuustesti jokaiselle yksittäiselle liittimelle ja käynnistää anturi. Varmista, että ne molemmat on irrotettu ennen testausta. Terveiset

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.