Tukifoorumi

FTECU Rajoittamaton kartta tekee pyörästä vaikean käynnistää

cfpratt4@gmail.comcfpratt4@gmail.com Viestejä: 5Verified User
sisään XSR 900

Hei, välitin 2016 XSR900 -laitteelleni viralliselle FTECU Unrestricted -kartalle, ja siinä on joitain oivalluksia, ja ne ovat epäjohdonmukaisia. Nämä ovat oireita: Aloittaminen kestää muutaman sekunnin, alkaa sitten kuolla tai alkaa ja käy tyhjäkäynnillä muutaman sekunnin ajan. Tämä tapahtuu myös vain, kun pyörä kytketään päälle / pois päältä IGN-näppäimellä. Jos se kytketään pois päältä tappokytkimellä ilman, että IGN on kytketty pois päältä, sillä ei ole näitä ongelmia käynnistyksen yhteydessä. CEL syttyy myös aina, kun pyörä käynnistetään, mutta vain 2 sekunniksi. Koodilukijani ei voi lukea sitä tarpeeksi kauan. Kun pyörä on kuitenkin alkanut, ei ole mitään ongelmia. Olen palauttanut sen takaisin Yhdysvaltain varastotiedostoon ja poistanut AIS-venttiilin käytöstä vain, kun minulla on tukkeutuneet levyt. Pyörä käynnistyy ja kulkee normaalisti. Tarkista moottorin valo palaa ja lukee koodit P0606 ja P062F, jotka luen tapahtuvan, kun se vilkkuu. Kiitos avusta.

Kommentit

  • cfpratt4@gmail.comcfpratt4@gmail.com Viestejä: 5Verified User

    Ok, minulla on nyt lisätietoja. Uskon, että olin salannut väärän XSR900 US -tiedoston ECUni. Käyttämällä oikeaa tiedostoa (joka on B90-8591A-10), välitin varastotiedoston takaisin sisään. Minulla on edelleen sama melu kuin ennen, missä tarkistusmoottorin valo syttyy 2 sekunnin ajan ja katoaa sitten, ja pyörä joko ruiskutus käynnistymään tai karkea tyhjäkäynnillä, kun se on alkanut. Voisiko ongelma olla väärän Yhdysvaltain tiedoston vilkkuminen?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu March 2021

    Salama oikea varastotiedosto ja kierrä sitten sytytys kahdesti (kytke virta-avain päälle, mutta älä käynnistä moottoria, kuuntele, että venttiilimoottorit ja polttoainepumppu ovat päättäneet jakson, ja sammuta sitten virta-avain). Yritä sitten käynnistää pyörä.

  • cfpratt4@gmail.comcfpratt4@gmail.com Viestejä: 5Verified User

    Olen tehnyt niin kuin ehdotit, ja se jatkui edelleen. Olen sittemmin laittanut AIS-venttiilin takaisin päälle ja kytkenyt siihen sekä vilkkuneen oikealla ecu-tiedostolla. Ei muutosta. Tarkistin myös, onko nastojen välillä löysiä liitoksia, ja ne ovat kaikki tiukasti kiinni. Olen myös tarkistanut, että valjaat on asennettu oikein ja ovat. Ja vain selvennykseksi uudelleen; Pyörä kulkee normaalisti. Asia on, että aloittaessani minun on pidettävä käynnistintä alhaalla 3-4 sekunnin ajan, ja se laukaisee, kuolee, syttyy ja joutokäynnillä, joskus kuolee kahdesti ja karkea tyhjäkäynnillä ennen tasoittamista. CEL käynnistyy myös, kun IGN kytketään päälle, mutta vain 2 sekunniksi. Onko mahdollista, että tämä on jäljellä oleva ongelma sen vilkkumisesta väärällä Yhdysvaltain tiedostolla?

  • remeil@hotmail.co.ukremeil@hotmail.co.uk Viestejä: 13Verified User

    Saan saman ongelman, mutta käytin ehdottomasti oikeaa tiedostoa polkupyörän salama

  • cfpratt4@gmail.comcfpratt4@gmail.com Viestejä: 5Verified User

    Oliko todella? Onko se CEL: n vai kovan alun kanssa? Molemmat?

  • remeil@hotmail.co.ukremeil@hotmail.co.uk Viestejä: 13Verified User

    En ole varma, mikä cel on, mutta se on yleensä kylmästä alusta

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Etsi verkosta, kuinka voit lukea virhekoodit viivalla, ja katso, pystytkö hakemaan CEL: n käynnistäneen koodin.

  • mitchum.mike@gmail.commitchum.mike@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Onko kukaan löytänyt tähän ratkaisua? XSR900:ssani on vaikeasti käynnistyvät oireet, mutta vain kun pyörä on lämmin. En kuitenkaan saa mitään vikakoodeja. Kylmäkäynnistyksen jälkeen se syttyy heti. Jos ajelen, sammuta se tankkaakseni, menen hetkeksi kauppaan jne. Se käynnistää kovan käynnistyksen ja käy kovaa tyhjäkäyntiä muutaman sekunnin ajan. Melkein kuin se olisi liian rikas lämpimään alkuun. En tiedä tarpeeksi käsin kiertääkseni polttoainekartan, joten halusin tarkistaa foorumin uudelleen.

  • utahweekendgarage@gmail.comutahweekendgarage@gmail.com Viestejä: 9FTECU Dealer
    muokattu April 2022

    Hei, uusi täällä. Anteeksi vanhan ketjun törmäys, mutta en löytänyt ratkaisua. Minulla on sama ongelma. Pyörä lähtee käyntiin ja käy hyvin kylmänä. Kun se on lämmennyt tiettyyn pisteeseen, se alkaa ja kuolee välittömästi. Ellei pidä kaasua auki. Tämä alkoi rajoittamattoman kartan vilkkumisen jälkeen. Olen tarkistanut asetuksia ja säätöjä useita kertoja, enkä näytä saavan vikaa pois. Onko ratkaisua yllä oleviin ongelmiin?

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Hei, mikä on ECU-osanumerosi ja mitä tiedostoa kirjoitat siihen? Tapahtuuko näin myös osaketiedoston kanssa? Saatko mitään koodeja? Terveiset

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.