Supportforum

dekryptera ecu

teDorteDor Inlägg: 10Verified User

Hej, Ftecu låste min ECU. Jag vill ta bort ftecu-låset. Så berätta för mig hur jag frigör min ecu så att jag kan använda den med annan programvara. Jag fick inget mejlsvar. Med vänlig hälsning, André

kommentarer

  • chrisgardellchrisgardell Inlägg: 48Staff User

    Hej, jag är ledsen att höra att du går till en annan ECU-inställningslösning. Där det är möjligt förhindrar vi obehörig läsning och kopiering av ECU-låtar, men det finns inget på vår sida som skulle hindra dig från att skriva över låten i din ECU. lycka till!

  • teDorteDor Inlägg: 10Verified User

    Hej chrisgardell, jag vet att din licens kommer att vara kvar på ecu och förblir på väg för en annan programvara. Är det möjligt för mig att ställa tillbaka ECU:n till fabrikslagret (utan licensen på ECU)? Om inte skulle jag vilja skicka min ECU till dig så att du kan fixa det här problemet åt mig? Med vänlig hälsning, André

  • chrisgardellchrisgardell Inlägg: 48Staff User

    Jag är ledsen att du har problem med din andra inställningslösning. Tyvärr kan vi inte hjälpa dig med deras produkter. På vår sida finns det inget som skulle hindra dig från att skriva över din ECU med någon annan lösning. Jag föreslår att du kontaktar supportpersonalen för vilken lösning du än har problem med att flytta till.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.