Helpforum

decoderen ecu

teDorteDor Berichten: 10Verified User

Hallo, Ftecu heeft mijn ecu vergrendeld. Ik wil het ftecu slot verwijderen. Dus vertel me hoe ik mijn ecu vrij kan zetten, zodat ik hem met andere software kan gebruiken. Ik heb geen reactie per e-mail ontvangen. Met vriendelijke groet, André

Comments

  • chrisgardellchrisgardell Berichten: 48Staff User

    Hallo, Het spijt me te horen dat je naar een andere ECU-tuning-oplossing gaat. Waar mogelijk voorkomen we het ongeoorloofd lezen en kopiëren van ECU-melodieën, maar er is niets aan onze kant dat u ervan weerhoudt de melodie in uw ECU te overschrijven. veel succes!

  • teDorteDor Berichten: 10Verified User

    Hallo Chrisgardell, ik weet dat je licentie op de ECU blijft en onderweg blijft voor andere software. Is het mogelijk voor mij om de ecu terug te zetten naar fabrieksvoorraad (zonder de licentie op de ecu)? Zo niet, dan zou ik u mijn ecu willen sturen, zodat u dit probleem voor mij kunt oplossen? Met vriendelijke groet, André

  • chrisgardellchrisgardell Berichten: 48Staff User

    Het spijt me dat u een probleem ondervindt met uw andere afstemmingsoplossing. helaas kunnen we je niet helpen met hun producten. Aan onze kant is er niets dat u ervan weerhoudt uw ECU te overschrijven met een andere oplossing. Ik raad je aan om contact op te nemen met het ondersteunend personeel voor welke oplossing je ook problemen ondervindt.

Meld je aan of registreer je om te reageren.