Supportforum

Finns det några planer på att stödja ECU-blixt av ZX-25R?

MOTOIKEMOTOIKE Inlägg: 23Verified User

Finns det några planer på att stödja ECU-blixt av ZX-25R? Det är en mycket populär motorcykel i Japan, och efterfrågan på ECU-blixt är mycket hög. Detta beror på att hästkrafterna i den japanska versionen är 10% lägre än den i den indonesiska versionen Många vill förbättra detta. Jag hoppas att ditt företag kommer att svara.

kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, låt mig diskutera detta med teamet och se om det här är ett projekt vi vill ta itu med eller inte. Tack, Jason A.

  • MOTOIKEMOTOIKE Inlägg: 23Verified User

    I Japan är det ursprungliga partiet på 5000 enheter av ZX-25R alla slutsålda och ombeställt. ZX-25R är en mycket populär modell i Japan, och många användare är missnöjda med hästkrafterna enligt japanska specifikationer. Jag tror att detta är en affärsmöjlighet för ditt företag också.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, skulle du kunna skicka ECU-artikelnummer och några bilder av ECU till din modell tack? Jag tror att vårt enda problem med detta skulle vara att inte ha en cykel här för att testa på eftersom modellen inte kommer att vara i USA. Tack, Jason A.

  • MOTOIKEMOTOIKE Inlägg: 23Verified User

    Här är en bild av ECU: n. Jag kan också låna ut en ECU om du behöver det.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, den här styrenheten verkar ha samma konstruktion som den nya ZX10. Detta kommer att vara ett problem eftersom det kommer att bli väldigt svårt att få gjort. Vi har några saker vi gör för den amerikanska marknaden Kawi som kanske kan översättas till den här. Jag är inte säker på vad sannolikheten är för att få det gjort, men vi vill komma på något. Skicka ett e-postmeddelande till mig efter några månader om du inte hör några nyheter från mig. Tack, Jason A.

  • MOTOIKEMOTOIKE Inlägg: 23Verified User

    I Japan finns det en leverantör som kan göra ECU-blixt av ZX-25R. Tekniskt sett verkar ECU -blixt vara möjlig. Efterfrågan på ECX-blixt för ZX-25R är mycket stor, så vi ser fram emot ditt stöd.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.