Helpforum

Zijn er plannen om ECU-flash van ZX-25R te ondersteunen?

MOTOIKEMOTOIKE Berichten: 23Verified User

Zijn er plannen om de ECU-flitser van de ZX-25R te ondersteunen? Het is een zeer populaire motorfiets in Japan en de vraag naar ECU-flitser is erg hoog. Dit komt doordat het vermogen van de Japanse versie 10% lager is dan die van de Indonesische versie Veel mensen willen dit verbeteren. Ik hoop dat uw bedrijf reageert.

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, laat me dit met het team bespreken en kijken of dit een project is dat we willen aanpakken of niet. Bedankt, Jason A.

  • MOTOIKEMOTOIKE Berichten: 23Verified User

    In Japan is het aanvankelijke lot van 5000 stuks van de ZX-25R allemaal uitverkocht en nabesteld. De ZX-25R is een zeer populair model in Japan en veel gebruikers zijn ontevreden over het vermogen van Japanse specificaties. Ik denk dat dit een zakelijke mogelijkheid voor uw bedrijf.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Kunt u mij het ECU-onderdeelnummer en enkele foto's van de ECU voor uw model sturen? Ik denk dat ons enige probleem hiermee is dat we hier geen fiets hebben om op te testen, aangezien het model niet in de VS zal zijn. Bedankt, Jason A.

  • MOTOIKEMOTOIKE Berichten: 23Verified User

    Ik kan je ook een ECU lenen als je die nodig hebt.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Deze ECU lijkt van dezelfde constructie te zijn als de nieuwe ZX10. Dit zal een probleem zijn omdat het heel moeilijk zal worden om gedaan te krijgen. We hebben een aantal dingen die we doen voor de Kawi's op de Amerikaanse markt die mogelijk naar deze kunnen vertalen. Ik weet niet zeker wat de kans is om dit voor elkaar te krijgen, maar we willen graag iets bedenken. Stuur me een e-mail en kom na een paar maanden terug als je geen nieuws van mij hoort, alstublieft. Bedankt, Jason A.

  • MOTOIKEMOTOIKE Berichten: 23Verified User

    In Japan is er een verkoper die ECU-flash van de ZX-25R kan maken. Technisch gezien lijkt ECU flash mogelijk te zijn. De vraag naar ECU-flitser van de ZX-25R is erg groot, dus we kijken uit naar uw steun.

Meld je aan of registreer je om te reageren.