Tukifoorumi

Onko suunnitelmia tukea ECU-salamaa ZX-25R: stä?

MOTOIKEMOTOIKE Viestejä: 23Verified User

Suunnitellaanko ZX-25R: n ECU-salaman tukemista? Se on erittäin suosittu moottoripyörä Japanissa, ja ECU-salaman kysyntä on erittäin korkea.Tämä johtuu siitä, että japanilaisen version hevosvoima on 10% pienempi kuin Indonesian versiossa Monet ihmiset haluavat parantaa tätä. Toivon yrityksesi vastaavan.

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, anna minun keskustella tästä ryhmän kanssa ja nähdä, onko tämä projekti, johon haluamme puuttua. Kiitos, Jason A.

  • MOTOIKEMOTOIKE Viestejä: 23Verified User

    Japanissa kaikki 5000 yksikköä ZX-25R on loppuunmyyty ja tilattu jälkikäteen. ZX-25R on erittäin suosittu malli Japanissa, ja monet käyttäjät ovat tyytymättömiä japanilaisten teknisten ominaisuuksien hevosvoimaan. Luulen, että tämä on liiketoimintamahdollisuus myös yrityksellesi.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, voisitko lähettää minulle ECU-osanumeron ja kuvia ECU: sta mallillesi? Mielestäni ainoa kysymyksemme tässä olisi se, ettei polkupyörää ole täällä testattavana, koska malli ei ole Yhdysvalloissa. Kiitos, Jason A.

  • MOTOIKEMOTOIKE Viestejä: 23Verified User

    Tässä on kuva ECU: sta. Voin lainata sinulle myös ECU: ta, jos tarvitset sitä.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Tämä ECU näyttää olevan saman rakenteen kuin uusi ZX10. Tämä on ongelma, koska siihen on vaikea päästä. Meillä on joitain asioita, joita teemme Yhdysvaltojen Kawi-markkinoilla, jotka saattavat pystyä kääntämään tälle. En ole varma, mikä on todennäköisyys saada tämä aikaan, mutta haluaisimme keksiä jotain. Ammu minulle sähköpostiviesti takaisin muutaman kuukauden kuluttua, jos et kuule minulta mitään uutisia. Kiitos, Jason A.

  • MOTOIKEMOTOIKE Viestejä: 23Verified User

    Japanissa on myyjä, joka voi saada ECU-salaman ZX-25R: stä. Teknisesti ECU -salama näyttää mahdolliselta. ZX-25R: n ECU-salaman kysyntä on erittäin suuri, joten odotamme tukea.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.