Supportforum

2019 Kawasaki Ninja 650 kabeldokument behövs

mikehbr@yahoo.commikehbr@yahoo.com Inlägg: 4Verified User
  • Denna webbplats är mer än lite förvirrande för en ny användare. Jag försöker hitta instruktionerna för att sätta ledningarna i min sele. Den närmaste matchningen jag kunde hitta var Kawasaki EX400 / EX650 2018. Jag laddade ner instruktionerna för "Kawasaki EX400 / EX650 2018".
  • När jag klickade på den fick jag en annan sida som säger "Obs! Ditt konto innehåller inte en licens som matchar detta dokument. Du kan åsidosätta denna varning en gång eller köpa en annan licens. Är du säker på att du vill åsidosätta och fortsätta? JA NEJ "
  • Jag ska inte slösa bort pengar med en annan licens om jag inte behöver. Det skulle vara dumt. Kan någon bekräfta vilket dokument jag ska ladda ner som leder mig genom installationen?

kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, Ja, ladda ner det och klicka på överskrivningsmeddelandet så blir allt bra. Tack, Jason A.

  • mikehbr@yahoo.commikehbr@yahoo.com Inlägg: 4Verified User

    Mr. Jason, tack. Jag tog upp systemet, registrerade och gjorde min första blixt igår. Jag var bara nervös när det pratade om att köpa en ny licens när jag köpte FTECU-satsen. Formuleringen fick det att låta som att göra ett misstag som det kan vara dyrt att försöka hitta rätt instruktioner. Med respekt, MIke

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, ja formuleringen är lite förvirrande på det och måste verkligen fixas. Jag kommer att få webbplatsens team att undersöka det. Skål! Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.