Helpforum

2019 Kawasaki Ninja 650 bedradingsdocumenten nodig

mikehbr@yahoo.commikehbr@yahoo.com Berichten: 4Verified User
  • Deze site is meer dan een beetje verwarrend voor een nieuwe gebruiker. Ik probeer de instructies te vinden om de draden in mijn harnas te steken. De beste match die ik kon vinden was 2018 Kawasaki EX400 / EX650. Ik ging de instructies downloaden voor "2018 Kawasaki EX400 / EX650".
  • Toen ik erop klikte, kreeg ik een andere pagina met de tekst "Opmerking: uw account bevat geen licentie die overeenkomt met dit document. U kunt deze waarschuwing een keer negeren of een andere licentie kopen. Weet u zeker dat u deze wilt negeren en door wilt gaan? JA NEE "
  • Ik sta niet op het punt om geld te verspillen aan een andere licentie als dat niet nodig is. Dat zou stom zijn. Kan iemand bevestigen welk document ik moet downloaden om me door de installatie te leiden?

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Ja, download dat en klik op het overschrijfbericht, dan komt alles goed. Bedankt, Jason A.

  • mikehbr@yahoo.commikehbr@yahoo.com Berichten: 4Verified User

    Mr. Jason, bedankt. Ik heb het systeem opgestart, geregistreerd en gisteren voor het eerst geflitst. Ik was gewoon zenuwachtig toen er werd gesproken over het kopen van een nieuwe licentie toen ik de FTECU-kit had gekocht. Door de bewoording klonk het alsof het maken van een dergelijke fout kostbaar zou kunnen zijn om de juiste instructies te vinden. Met respect, MIke

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Ja, de formulering is een beetje verwarrend en moet echt worden opgelost. Ik laat het websiteteam daar naar kijken. Proost! Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.